• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Delilah2001
    Lady K skrev 2017-03-10 09:03:23 följande:

Imorse var det äntligen vår tur att göra rul! Allt såg bra ut och bebis hade växt så fint. Jätteskönt! Tvärtom mot vad vi trodde så ligger det en liten pojke där inne och gror. haha, så bra magkänsla hade jag...Hade moderkakan i framvägg så det blir nytt ul i v.33. Nu blir det till att börja spåna på killnamn ordentligt, vi har jättesvårt att hitta bra namn vi gillar. Mysigt iaf att fått se bebis igen!

Grattis!
  • Delilah2001

Fy, mår inte bra...

Fruktansvärt trött, orkeslös och svagt illamående till och från. Och magen känns bubblig. Har blivit kallsvettig, yr och fått hjärtklappning vid ett par tillfällen också.

Har varit så ett par dagar, det kommer och går.

Bebisen sparkar och verkar må bra i alla fall.

• Elliot0300

Åh kan ni inte dela med er med lite pojknamn ni spånat på? Eftersom det verkar bli mycket killar här ;)

Vi är inte alls överrens här men jag röstar för en Aston medan min sambo inte alls tycker det är speciellt snyggt ^^

• Bimbim79
    Delilah2001 skrev 2017-03-10 17:21:18 följande:

Fy, mår inte bra...

Fruktansvärt trött, orkeslös och svagt illamående till och från. Och magen känns bubblig. Har blivit kallsvettig, yr och fått hjärtklappning vid ett par tillfällen också.

Har varit så ett par dagar, det kommer och går.

Bebisen sparkar och verkar må bra i alla fall.

Samma här, misstänker låga blodvärden i kombination med lätt förstoppning pga försök att rätta till blodvärdet :/ känner mig sådär fräsch!
    Hjälper ju inte att hela familjen har nåt influensa virus typ seg förkylning som vägrar släppa med. Men bebis sparkar o slår kullerbyttor så de e väl bara att uthärda. Sån skillnad som nattjobbare, innan graviditeten så dygnade jag alltid när jag klev av, nu sover jag ett dygn istället :)
  • Treansresa
    Elliot0300 skrev 2017-03-10 17:34:16 följande:

Åh kan ni inte dela med er med lite pojknamn ni spånat på? Eftersom det verkar bli mycket killar här ;)

Vi är inte alls överrens här men jag röstar för en Aston medan min sambo inte alls tycker det är speciellt snyggt ^^

Här är vi helt oense! Jag vill ha frans, Charlie, leon typ. Gubben tvärvägrar allt! Vi har problem att matcha med äldre syskon så nu har ja släppt det. Vägrar dock ett killnamn som börjat på s.
  • Delilah2001
    Bimbim79 skrev 2017-03-10 17:34:59 följande:

Samma här, misstänker låga blodvärden i kombination med lätt förstoppning pga försök att rätta till blodvärdet :/ känner mig sådär fräsch!

Hjälper ju inte att hela familjen har nåt influensa virus typ seg förkylning som vägrar släppa med. Men bebis sparkar o slår kullerbyttor så de e väl bara att uthärda. Sån skillnad som nattjobbare, innan graviditeten så dygnade jag alltid när jag klev av, nu sover jag ett dygn istället :)

Ja, lågt blodvärde kanske det kan bero på?

Jag slarvar tyvärr med mina järntabletter, blir så förstoppad av dem. Kanske tar 2-3 i veckan ungefär.

Känner mig eländig, skulle storstäda idag, men orkar inte ens öppna diskmaskinen.

Men det viktiga är att bebisen mår bra, sån magisk känsla att känna honom röra sig och boxa runt därinne, man vänjer sig aldrig, haha!
  • Lady K
    Vet hur det känns skrev 2017-03-10 09:31:45 följande:

Åå så roligt!! Ett stort grattis till er!! Ja den där magkänslan ska man inte lita på.. jag trodde också jag väntade en tjej men på RUL så sa dom pojke. Vad fick du för bf? Fortfarande 3/8?

Tack så mycket! Det blev samma bf, alltså 3/8. De ändrar tydligen aldrig det datum man fick vid kub-testet sa hon. Men jag tror ju det är närmare månadsskiftet som gäller ändå, 3/8 stämmer dåligt med våra sextillfällen runt äl. Hur som helst känns det så häftigt nu när det börjar smälta in lite - jag ska få en son!!
  • Lindseeey

Idag var jag på nytt ul och fick stanna kvar på bf 29 juli och vi väntar en liten flicka :)

• Lady K
    Lindseeey skrev 2017-03-10 18:17:23 följande:

Idag var jag på nytt ul och fick stanna kvar på bf 29 juli och vi väntar en liten flicka :)

Grattis!
  • FrökenMp
    Elliot0300 skrev 2017-03-10 17:34:16 följande:

Gav också aston som förslag men blev nerröstat av sambon. Tycker det är sååå fint!

Nu har vi Julius som namn:)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny