BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Imorse var det äntligen vår tur att göra rul! Allt såg bra ut och bebis hade växt så fint. Jätteskönt! Tvärtom mot vad vi trodde så ligger det en liten pojke där inne och gror. haha, så bra magkänsla hade jag...Hade moderkakan i framvägg så det blir nytt ul i v.33. Nu blir det till att börja spåna på killnamn ordentligt, vi har jättesvårt att hitta bra namn vi gillar. Mysigt iaf att fått se bebis igen!
Fy, mår inte bra...
Fruktansvärt trött, orkeslös och svagt illamående till och från. Och magen känns bubblig. Har blivit kallsvettig, yr och fått hjärtklappning vid ett par tillfällen också.
Har varit så ett par dagar, det kommer och går.
Bebisen sparkar och verkar må bra i alla fall.
Åh kan ni inte dela med er med lite pojknamn ni spånat på? Eftersom det verkar bli mycket killar här ;)
Vi är inte alls överrens här men jag röstar för en Aston medan min sambo inte alls tycker det är speciellt snyggt ^^
Fy, mår inte bra...
Fruktansvärt trött, orkeslös och svagt illamående till och från. Och magen känns bubblig. Har blivit kallsvettig, yr och fått hjärtklappning vid ett par tillfällen också.
Har varit så ett par dagar, det kommer och går.
Bebisen sparkar och verkar må bra i alla fall.
Åh kan ni inte dela med er med lite pojknamn ni spånat på? Eftersom det verkar bli mycket killar här ;)
Vi är inte alls överrens här men jag röstar för en Aston medan min sambo inte alls tycker det är speciellt snyggt ^^
Samma här, misstänker låga blodvärden i kombination med lätt förstoppning pga försök att rätta till blodvärdet :/ känner mig sådär fräsch!
Hjälper ju inte att hela familjen har nåt influensa virus typ seg förkylning som vägrar släppa med. Men bebis sparkar o slår kullerbyttor så de e väl bara att uthärda. Sån skillnad som nattjobbare, innan graviditeten så dygnade jag alltid när jag klev av, nu sover jag ett dygn istället :)
Åå så roligt!! Ett stort grattis till er!! Ja den där magkänslan ska man inte lita på.. jag trodde också jag väntade en tjej men på RUL så sa dom pojke. Vad fick du för bf? Fortfarande 3/8?
Idag var jag på nytt ul och fick stanna kvar på bf 29 juli och vi väntar en liten flicka :)
Idag var jag på nytt ul och fick stanna kvar på bf 29 juli och vi väntar en liten flicka :)