BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Vecka 24 idag och första målet är gjort! Att klara 22 fulla veckor! Min lilla kämpe där inne!
Vilken fin mage . Nu till min fråga jag e gravid v 21+5 , från vilken v finns det chans att bebis överlever utanför magen? Kram
Efter 22+6 finns en ytterst liten chans att bebisen klarar sig, det finns tydligen något sjukhus i Sverige (Uppsala om jag inte minns fel) där de kan försöka rädda från 21+6, men det är så få som klarar sig, så det är klart att man inte vill föda så tidigt.
Men från 22+6 räknas de ju som barn, och även om få klarar sig som behöver plockas ut så är det skönt att veta att det kanske klarar det.
Sen är ju varje dag efter det och varje vecka bättre och bättre såklart.
Fina bebismagar tjejer!
Jag har så ont av min foglossning och sjukgymnasten kunde inte göra så mycket utan tyckte jag skulle be om sjukskrivning. Fått tid till läkare i slutet av mars. Någon här som har erfarenhet av sjukskrivning vid foglossning?
Fina bebismagar tjejer!
Jag har så ont av min foglossning och sjukgymnasten kunde inte göra så mycket utan tyckte jag skulle be om sjukskrivning. Fått tid till läkare i slutet av mars. Någon här som har erfarenhet av sjukskrivning vid foglossning?
Det går att njuta lite nu, känner ju honom varje dag och det är så mysigt.
Dock är jag orolig över mitt onda i magen som läkaren inte kan svara på vad det är...allt ser ju liksom bra ut. Är även lite orolig eftersom det finns fostervatten kvar hos den döda...börjar tänka hemska saker. Tänk om det läcker över till Olle och att det inte är bra. Dock trodde läkaren att det är Olles fostervatten som läcker över till Edvin, eftersom det togs hål på hinnan vid operationen. Lät inte som det skulle vara nån fara, men jag är bra på att skrämma upp mig själv!!
Härligt med magbilder!! Ser så mysigt ut!
Fina bebismagar tjejer!