BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Första graviditeten är såklart speciell på många vis, men jag kände så tydligt att jag kunde anknyta mer när jag fick veta att vi väntade en pojke förra gången. Plus att jag fick en släng av förlossningsdepression (över på ett par månader som tur var!) och det hjälpte ju inte heller till med anknytningen när bebisen var ute. Så vill fortsätta på trygghets- och kontrollbehovsspåret och ta reda på kön! Haha.
Låter jätteroligt med kläderna! Hade aldrig fått göra så för min sambo, haha. Han hade trott att jag blivit galen! Men jag vill ju göra likadant med pojk/flickkläder så jag har inte köpt något än! Kommer nog inte köpa så mycket nya prylar heller om det blir en tjej, det får ärvas oavsett. Men kläderna!
Ja alltså, vi åker bil till Sthlm på 1,5 timme. Tåg tar ännu kortare tid men denna gång blir det bil av olika anledningar. Så det är ju stor skillnad i pris mot att flyga från Norrland! Så för er blir det ju verkligen jättedyrt!
Hade inte betalat hur mycket som helst, även om mitt kontrollbehov säger att jag vill veta. Hade det gått på närmare 10' hade jag vacker fått hålla mig :) Och jag hade ärligt talat kunnat skuffa undan det där och hellre åt på en utlandsresa då!
Hoppas allt gick bra idag och att liten avslöjade sig:) (om det var denna fredagen)
Vad roligt att du tänkt på mig!
Det var idag! Och det ligger en liten tjej där inne! Spännande! Bm fick buffa lite för att bebis skulle lägga sig bra men sen såg hon från två olika håll, tex underifrån mellan låren och där såg hon blygdläppar och inget som kunde liknas vid pung eller snopp, så hon var väldigt säker! :)
Vi har ju lite annorlunda namn på lut, Dante, Lenoxx, Luni, Justus, Jayden, Lemmy. Men vi får se vad de e för en liten som tittar ut. Här är det mer tjafs angående de andra namnen, mina andra har ett från min sida släkten ett från pappans sida släkten å ett eget. Tyvärr "råkade" jag dejta en kille vid samma namn som min pappa innan jag träffade min man, så det namnet är eller känns ju kört :/ min andra son har namn efter min bror, sen finns det inte så många andra namn jag kan tänka mig från min släkt. Förstår ju att han inte vill att det ska kännas som jag namnger barnet efter ett x men hade velat namnge efter min pappa.
Vad härligt! Grattis till tösen!! Nu får du shoppa lite rosa också:) skönt att hon var säker också! Var det härligt att få titta igen?:)
Vi har ju lite annorlunda namn på lut, Dante, Lenoxx, Luni, Justus, Jayden, Lemmy. Men vi får se vad de e för en liten som tittar ut. Här är det mer tjafs angående de andra namnen, mina andra har ett från min sida släkten ett från pappans sida släkten å ett eget. Tyvärr "råkade" jag dejta en kille vid samma namn som min pappa innan jag träffade min man, så det namnet är eller känns ju kört :/ min andra son har namn efter min bror, sen finns det inte så många andra namn jag kan tänka mig från min släkt. Förstår ju att han inte vill att det ska kännas som jag namnger barnet efter ett x men hade velat namnge efter min pappa.
Vecka 24 idag och första målet är gjort! Att klara 22 fulla veckor! Min lilla kämpe där inne!
Vecka 24 idag och första målet är gjort! Att klara 22 fulla veckor! Min lilla kämpe där inne!