BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag fick lyssna på bebisens hjärta och mäta magen. ?
Jag har inte fått något moderskapsintyg, var hos BM för drygt en vecka sen också. (21+4 idag). Borde man fått det? Vi ska dit igen den 7/4 om jag minns rätt.
Jag har inte fått något moderskapsintyg, var hos BM för drygt en vecka sen också. (21+4 idag). Borde man fått det? Vi ska dit igen den 7/4 om jag minns rätt.
Vissa BM skickar moderskapsintyget antingen elektroniskt eller via brev till FK . Så får man bevaka på "mina sidor" Men bäst är ju att ringa BM och höra. Ska påminna min om att skicka imorgon
Det kan vara så också att det blir försenat eftersom att vårt första och "andra" RUL inte var godkänt så hann hon inte få resultaten i tid till mötet. Sen var vi hos en hjärtläkare för att få hjärtat godkänt och det var efter besöket hos henne.
Så är det nog!
Idag var jag hos BM, v 24+2. Alla värden är ok så det känns skönt. Kul att lyssna på lilla hjärtat! Men verkar vara många som ska ha barn samtidigt som oss. Jag oc BM snackade planerat snitt, och BM sa att jag skulle förbereda mig på
Att det KAN bli i en annan kommun. Typ västetås eller Norrköping i mitt fall. För att det är så fullt överallt..