BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hej! Jag känner puffarna och sparkar har känt sen v 21 går in i vecka 28 imorgon och har inte sett utanpå magen, jag är mullig men inte fet annars kan det vara därför? Eller bör jag ora mig?
Kram J
Fin fast helt olik min ;) kul att få vagnen eller hur!
Så fin vagn!! Förstår att du är nöjd :)
Tack för era stöttande svar. Har nu varit på förlossningen. Allt såg bra ut. Läcker inte vatten och var helt stängd livmodertapp på 5,5 cm
Jag läcker kiss och inget annat.. så skönt även om det är jobbigt att läcka Kiss så är det inte farligt.
Ang gbs så kommer inget göras under graviditeten utan ska få dropp när jag kommer in.
Å nu blev ju jag nervös :/ min tapp är bara 4 cm! Är säkert som det ska, har kontroller rätt tätt framöver pga koniseringen samt att det är ett ivf jag över 35 osv. Sist de kollade iaf för 10 dagar sedan så såg allt bra ut utöver mitt dalande hb som jag inte verkar kunna påverka hur jag än gör! Lillkillen är iaf pigg som en mört och tränar kullerbyttor så jag håller på att spy! Favoriten är nog att boxas med säkerhetsbältet i bilen :)
Hej!
Hur känner ni er?
Jag är i v26 (25+5) idag och har BF 21 Juli.
Vore roligt att följas åt om vi har BF nära varandra :)
Hej!
Hur känner ni er?
Jag har BF 24 juli. Känner mig mest trött pga hb som sjunker men annars ok! Jobbar fortfarande 100% natt som ssk. Funkar bra. Enda problemet är väl halsbränna på efternatten runt 4-5 men det beror väl mest på att man äter då sen börjar springa runt :)
Vagnen är beställd och betald och just nu är jag sjukt avis på att vissa av er fått hem sin vagn. Va 8 veckors leverans på vår!
Hej!
Hur känner ni er?
Hej!
Hur känner ni er?