BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här gick vi in i v33 i tisdags! Har klarar mig undan foglossning tack och lov men jag kämpar fortfarande mot illamåendet, har nu 3 mediciner mot eländet! Sen har jag fått nå bakterier i njuren men kan inte få antibiotika förens vid förlossningen.. Tur att jag går på semester snart och sen föräldraledigheten!
Idag var jag på tul är i v 32+3, bebisen väger 2300 gram och mår bra. Är det några fler som har varit på tul i v 32? Vad vägde era barn? Krm
Idag var jag på tul är i v 32+3, bebisen väger 2300 gram och mår bra. Är det några fler som har varit på tul i v 32? Vad vägde era barn? Krm
Jag ska på tul nästa vecka, vet egentligen inte varför, första barnet vägde 1900, det va tillväxthämmat, men de 2 nästkommande vägde ju 3600 och 3750 då gjordes en koll på barn nr 2 men inte på nr 3? Å nu ska vi in å göra på nr 4?
Har varit på medeltidsdag idag, stekande sol, ingen skugga i sikte, mycket folk och mycket promenader. Fick avbryta tidigare än beräknat å åka hemåt. Hade rejält ont i bilen påvägen hem, vila och vätska i skuggan när vi väl kom hem med barnen. Får nog ta de lite mer lugnt än vad jag gjort idag, va en riktig pina! Blir tidig kväll för mig!
Snurrade till det lite med helgdagar och allt, och gick inte alls in i vecka 35 igår, utan idag, hihi
Jobbigt för er med alla krämpor...är ju verkligen olika hur man mår.
Jag har senaste tiden haft extremt svårt att gå. Det spänner, drar och gör ont i magen. Min energi är borta och har ingen direkt matlust. Det ända jag känner för är typ frukostmat och frukt...och godis... middagsmat och lunchmat är jag inte alls sugen på. Någon mer som känner så?
Idag fick jag världens överraskning! Göra utav mina närmsta vänninor och familj överraskade mig med en babyshower! Så mysigt! Fick massa fina grejor till bebis och blivande storasyster :)
Idag fick jag världens överraskning! Göra utav mina närmsta vänninor och familj överraskade mig med en babyshower! Så mysigt! Fick massa fina grejor till bebis och blivande storasyster :)
Vilka fina grejer och vad snällt av dom att överraska dig. Man blir så glad av överraskningar????
Ja visst blir man?! Blev superglad! Hade verkligen inte ens tänkt tanken på att få en babyshower bara sådär. Tänkte först när alla kom att det va ett roligt och konstigt sammanträffande att alla kom på spontanbesök samtidigt, fattade inget :D men sen trilla poletten ner och då insåg jag varför min kära sambo hade städat så fint i hela huset medans jag jobbade. Han brukar va redig och städa men denna gången va han extra duktig :)