BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Sätt på en barnfilm till ungarna och sen en vuxenfilm till gubben och så lägger du dig i ett bubbelbad och skiter i allt. Haha... finns inga lätta lösningar. Man kan ju säga vad som helst å inte följa sina egna råd.
Jag tänkte inte snacka sex här, precis haft världens gräl med mannen om detta...suck.
Var hos läkaren idag. Lillemans uppskattade vikt är nu 2169 gram och allt såg fint ut!
Nu är det bara ett läkarbesök kvar innan det är dags för honom att komma ut!
Jag tänkte inte snacka sex här, precis haft världens gräl med mannen om detta...suck.
Var hos läkaren idag. Lillemans uppskattade vikt är nu 2169 gram och allt såg fint ut!
Nu är det bara ett läkarbesök kvar innan det är dags för honom att komma ut!
Sex och graviditet/ småbarnsår är knepigt tycker jag. Iaf, blivit mindre sex för varje graviditet för mig. Kan nog räkna gångerna vi haft sex denna gång på en, eller iaf två händer. Jag orkar inte, är inte så sugen och känner mig så himla otymplig och obekväm. Men det gör inget. Vet att det kommer igång igen senare och känner mig trygg. Fast inte under amningen, jag räknar bort tiden den för då är jag helt asexuell typ. Men sen, efter det!
Tack för alla era svar om sexet! Pratade om detta med ett gäng väninnor på en babyshower för ett tag sen. Det var dock inte alls jag som tog upp det ur den här synvinkeln utan en kompis utan barn som började prata om sex generellt och hur länge det var "normalt" att ha mellan liggen. Samtliga verkade tycka att över en vecka var rätt länge och två veckor typ ifrågasattes (?!) Detta alltså även av såna med små barn hemma. Jag höll mig i bakgrunden och bidrog inte så mycket till diskussionen. Besparade dom att fundera över mitt sporadiska sexliv...
Tack för alla era svar om sexet! Pratade om detta med ett gäng väninnor på en babyshower för ett tag sen. Det var dock inte alls jag som tog upp det ur den här synvinkeln utan en kompis utan barn som började prata om sex generellt och hur länge det var "normalt" att ha mellan liggen. Samtliga verkade tycka att över en vecka var rätt länge och två veckor typ ifrågasattes (?!) Detta alltså även av såna med små barn hemma. Jag höll mig i bakgrunden och bidrog inte så mycket till diskussionen. Besparade dom att fundera över mitt sporadiska sexliv...
Haha man måste ju jobba lite för att vilja igen å komma igång, annars hade ju folk bara haft ett barn ;)
Jag har 3 pappor till mina snart 4 barn, men det har varit andra problem än just samlivet som gjort att det blivit så. Livet tar kanske inte alltid den vägen man trodde, men det brukar bli kanon i slutet ändå :)