• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Honeyb

Bf 18 Juli, flicka, första barnet. Norrköping :) har följt den här tråden från starten men vette tusan om jag någonsin skrivit något :P

• Florpan10

Bf 29 juli, pojke, Södermanland. Troligtvis igångsättning innan, prat om det på måndag så kan återkomma med datum då exakt

• Wooden
    Vet hur det känns skrev 2017-06-08 14:38:19 följande:
    Väldigt fascinerande att det går.. han eller hon ligger långt mot ryggen.. känns hemskt.. vet inte vad jag ska tro så nu hoppas jag att det är en pojke.. haha han kanske har en micropenis.. eller nått.. stämmer.. två flickor sen innnan.. blir spännande på förlossningen sen
    Haha, apropå penis! Med min son så visste vi att det skulle bli en pojke, ja så säkert som man kan veta, såg en väldigt tydlig snopp och pung på ett ultraljud i v28. Jag hade mest funderat på det här med snopp eller snippa och inte alls tänkt på att det hänger med en pung på köpet! Den var så himla stor när han föddes, haha. Blev typ chockad när jag såg den. En liten kusin föddes för några veckor sen och han hade också jättestor och svullen pung. Så var beredd på det! Haha :)  
  • Lady K

Jag hade ju bf i juli från början men blev framflyttad...Ok att vara med i bf-listan ändå?

Bf 3 augusti, första barnet, pojke, Karlstad

Var igår på föräldragrupp på mvc för första gången. Mycket prat om förlossning och helt plötsligt kändes det lite mer verkligt! Det där ska man snart gå igenom liksom.

• Hoppfullt

Bf 17 juli, en pojke, första barnet. Jag har inte skrivit nåt tidigare tror jag. Men jag har läst mycket. ????

• basio

Får väl också uppdatera mig lite till bf-listan även om det stämde på den gamla.

Har bf 30/7 och väntar en liten gosse. Fjärde barnet.

De tre storasyskonen kom i v36-37 så hoppas på bebis i början av juli.... så trött på detta nu!

• Unbroken
    GrönaDruvan skrev 2017-06-08 20:37:59 följande:

Samma bf som mig och nästan samma igångsättnings datum...varför ska du göra igångsättning? Kommer inte ihåg om du skrivit det...

Jag blir igångsatt på grund av att jag har haft en för snabb förlossning tidigare, så det är för att säkerställa att bebisen kommer på sjukhus och inte hemma
  • Unbroken
    Any80 skrev 2017-06-08 21:04:45 följande:

Får jag fråga varför igångsättning?

Se ovan... pga tidigare mycket snabb förlossning...
Svar på tråden BF Juli 2017 ny