• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Lillan090815

Bf 5/7, tredje barnet. Har 2 söner och väntar nu en flicka.

Känner mig ganska lugn inför förlossningen trots att min sista förlossning skedde exakt på datumet, men oplanerat hemma i vardagsrummet.

• sobrio88
    Lillan090815 skrev 2017-06-08 22:18:50 följande:

Bf 5/7, tredje barnet. Har 2 söner och väntar nu en flicka.

Känner mig ganska lugn inför förlossningen trots att min sista förlossning skedde exakt på datumet, men oplanerat hemma i vardagsrummet.

Oj gick det bra allting med den förlossningen? Min bror föddes i badrummet men då tror jag mamma kände barnmorskan och hon bodde i närheten för hon hann dit iaf (men inte ambulansen) :)
  • Summerchild

Sur för äl var till bf 29/7 men nu flyttad till 2 augusti....samma visa alla 4 barn... där deras datorer är skit. Men jag blir iaf igångsatt 1-2 veckor före bf pga stort diabetes-barn. Är nöjd med det sagt av läkaren. Så ja jag är med i juli men ingen lista.

• Delilah2001
    noova87 skrev 2017-06-08 21:36:19 följande:

Hittar ingen själv funderar på Hipp eller holle om det skiter sig, inte för att jag vet om de är bättre men åtminstone ekologiskt. Dock fortfarande palmolja. Visserligen lite dyrare 

Ja, Hipp är ju ekologiskt, så jag kör nog på det, i brist på annat. Dock såg jag att valio verkar ha utan palmolja, men tyvärr bara i Finland..
  • Treansresa

Idag har jag (efter tjat från sambon) börjat tvätta alla bebisgrejer. Alltså det är ju sjukt hur små grejerna är! Och hur ska man kunna hålla koll på alla strumpor! Dom är ju så små! Även fast jag har gjort detta två gånger har jag så svårt att förstå att vi ska få en liten bebis igen!

• Sarus85
    Treansresa skrev 2017-06-09 00:04:44 följande:

Idag har jag (efter tjat från sambon) börjat tvätta alla bebisgrejer. Alltså det är ju sjukt hur små grejerna är! Och hur ska man kunna hålla koll på alla strumpor! Dom är ju så små! Även fast jag har gjort detta två gånger har jag så svårt att förstå att vi ska få en liten bebis igen!

Eller hur! Så små och söta! Det är svårt att föreställa sig att det ligger en ganska färdig liten bebis i magen.
  • Treansresa
    Sarus85 skrev 2017-06-09 05:03:58 följande:

Eller hur! Så små och söta! Det är svårt att föreställa sig att det ligger en ganska färdig liten bebis i magen.

Ja det är verkligen det. Jag tycker det här varit svårast att greppa denna gång faktiskt. Kanske är för att jag var så inställd på att aldrig mer få uppleva detta:)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny