BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Bf 5/7, tredje barnet. Har 2 söner och väntar nu en flicka.
Känner mig ganska lugn inför förlossningen trots att min sista förlossning skedde exakt på datumet, men oplanerat hemma i vardagsrummet.
Bf 31 juli (planerat snitt 24 juli), pojke, tredje barnet
Bf 5/7, tredje barnet. Har 2 söner och väntar nu en flicka.
Känner mig ganska lugn inför förlossningen trots att min sista förlossning skedde exakt på datumet, men oplanerat hemma i vardagsrummet.
Sur för äl var till bf 29/7 men nu flyttad till 2 augusti....samma visa alla 4 barn... där deras datorer är skit. Men jag blir iaf igångsatt 1-2 veckor före bf pga stort diabetes-barn. Är nöjd med det sagt av läkaren. Så ja jag är med i juli men ingen lista.
Fjärde barnet, pojk BF 24/7
Hittar ingen själv funderar på Hipp eller holle om det skiter sig, inte för att jag vet om de är bättre men åtminstone ekologiskt. Dock fortfarande palmolja. Visserligen lite dyrare
Idag har jag (efter tjat från sambon) börjat tvätta alla bebisgrejer. Alltså det är ju sjukt hur små grejerna är! Och hur ska man kunna hålla koll på alla strumpor! Dom är ju så små! Även fast jag har gjort detta två gånger har jag så svårt att förstå att vi ska få en liten bebis igen!
bf 12/7 tredje barnet, kön okänt.
Idag har jag (efter tjat från sambon) börjat tvätta alla bebisgrejer. Alltså det är ju sjukt hur små grejerna är! Och hur ska man kunna hålla koll på alla strumpor! Dom är ju så små! Även fast jag har gjort detta två gånger har jag så svårt att förstå att vi ska få en liten bebis igen!
Eller hur! Så små och söta! Det är svårt att föreställa sig att det ligger en ganska färdig liten bebis i magen.