• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Treansresa
    narie24 skrev 2017-06-08 18:08:33 följande:

Ja den känns inaktuell :). Kanske om vi skriver in våra uppgifter här i tråden så lägger du in det i Ts? Eller blir det för mkt jobb?

Funkar för mig:) jag har för mycket fritid endå haha:)
  • narie24

Mina uppgifter (om du skulle orka ;)):

Bf 14 juli, son, tredje barnet, "vanlig" födsel.

• Delilah2001

Bf 17 juli (planerat snitt 6 juli), pojke, tredje barnet

• KaffeOchHybris

Mitt BF är 1/7 :) Tror det vart förvirring i början av tråden eftersom jag först fick BF 26/6 men räknade ut själv att det borde vara tidigt i juli och sedan blev framflyttad vid KUB.

• Treansresa
    KaffeOchHybris skrev 2017-06-08 19:04:16 följande:

Mitt BF är 1/7 :) Tror det vart förvirring i början av tråden eftersom jag först fick BF 26/6 men räknade ut själv att det borde vara tidigt i juli och sedan blev framflyttad vid KUB.

Det var det jag också mins:) vill du lägga till nå mer eller bara bf?:)
  • KaffeOchHybris
    KaffeOchHybris skrev 2017-06-08 19:04:16 följande:

Bakåtflyttad ska det nog vara... BF ändrades i vilket fall som helst xD

Vet hur det känns skrev 2017-06-08 14:19:09 följande:

Nu har jag varit på ultraljud. V 32+3 bebis vägde 2200g och var 8% över medel. Moderkakan låg bra och bebis ligger med huvudet ner och ryggen åt vänster sida och benen åt höger. Frågade om kön igen.. fick göra UL hos en annan som jag aldrig varit hos...hon frågade först vad dom andra sagt det varit.. pojke sa då jag i v 18 och v20.. hon sa.. mjaaa, njaaa det ser nog ut som en pojke. Är det en pojke?? Ja sa hon då. Hoppas hon har rätt annars dör jag på förlossningen.. allt köpt i blått.. hahah skulle vara så typiskt! Inte så lång tid kvar nu..

Vilket konstigt svar från BM. Kanske bara var så att positionen gjorde det svårt att se? Får tänka att babyn i alla fall inte kommer bry sig vilken färg den har på sig. :) Vi fick ju aldrig reda på könet vid RUL och jag har i princip bara köpt klädpaket från Tradera, så det är ett härligt hopkok av färger och stilar. 
  • KaffeOchHybris
    Treansresa skrev 2017-06-08 19:09:14 följande:
    Det var det jag också mins:) vill du lägga till nå mer eller bara bf?:)
    Kan lägga till att vi bor i Linköping och att det är första barnet :)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny