BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Ja den känns inaktuell :). Kanske om vi skriver in våra uppgifter här i tråden så lägger du in det i Ts? Eller blir det för mkt jobb?
Mina uppgifter (om du skulle orka ;)):
Bf 14 juli, son, tredje barnet, "vanlig" födsel.
Bf 17 juli (planerat snitt 6 juli), pojke, tredje barnet
Bf 18/7 flicka, tredje barnet, vaginal fl, Skåne
Mitt riktiga bf 6 juli
Igångsättnings bf 19 juni
Pojke, Halland, 3e barnet
Mitt BF är 1/7 :) Tror det vart förvirring i början av tråden eftersom jag först fick BF 26/6 men räknade ut själv att det borde vara tidigt i juli och sedan blev framflyttad vid KUB.
Mitt BF är 1/7 :) Tror det vart förvirring i början av tråden eftersom jag först fick BF 26/6 men räknade ut själv att det borde vara tidigt i juli och sedan blev framflyttad vid KUB.
Nu har jag varit på ultraljud. V 32+3 bebis vägde 2200g och var 8% över medel. Moderkakan låg bra och bebis ligger med huvudet ner och ryggen åt vänster sida och benen åt höger. Frågade om kön igen.. fick göra UL hos en annan som jag aldrig varit hos...hon frågade först vad dom andra sagt det varit.. pojke sa då jag i v 18 och v20.. hon sa.. mjaaa, njaaa det ser nog ut som en pojke. Är det en pojke?? Ja sa hon då. Hoppas hon har rätt annars dör jag på förlossningen.. allt köpt i blått.. hahah skulle vara så typiskt! Inte så lång tid kvar nu..
Bf 8/7, dotter, andra barnet :)