BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Vart på vändningsförsöket idag och efter lite prat och frågor med läkaren så beslöt vi oss för att prova.
Fick vänta rätt länge, de blev uppehållna med ett KS.
Men det gick jätte bra! Mindre än en minut, lätt snurrade hon runt. Hoppas hon stannar kvar där nu.
Biverkningarna efter bricanylen var så där trevliga.
Fick bra användning av min profylax andning med. Häftigt :)
Visst finns det ingen bf-lista i den här tråden?
Vad härligt när allt ser bra ut! När har du bf?:) Tänkt vad fort det gått enda även fast det känns som ganska långt kvar:)
På bm besöket igår var bebisen fixerad, blodtrycket bra och sf-måttet lite över medel.
Om fyra veckor idag är han här! Känns så overkligt!
Har tänkt handla ersättning att ha här hemma om amningen strular. Vilken sort ska man köpa? Spelar det någon roll?
Hade både babysemp och Nan till förra, vill minnas att de var lite olika i konsistensen.
Kanske finns det flera olika sorter nu för tiden?
Har tänkt handla ersättning att ha här hemma om amningen strular. Vilken sort ska man köpa? Spelar det någon roll?
Hade både babysemp och Nan till förra, vill minnas att de var lite olika i konsistensen.
Kanske finns det flera olika sorter nu för tiden?
Finns gör det men det var länge sen jag såg den :) vet inte om någon orkar försöka leta
Haha, nej man kanske inte orkar leta. Hade varit kul att ha översikt över er. Vi är ju i lite olika lägen med kejsarsnitt, igångsättning och "vanlig" förlossning framför oss. Några får barn inom några veckor medan några har runt 6 veckor kvar. Vissa vet kön, andra inte.
Kanske Treansresa kan skriva in det i trådstarten?
Självklart kan jag posta in en i trådstarten. Men man vill kanske fräscha upp den lite:)
Ja den känns inaktuell :). Kanske om vi skriver in våra uppgifter här i tråden så lägger du in det i Ts? Eller blir det för mkt jobb?