BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
När ska du få hamburgerdressing? Är det för att du har diabetes eller stort barn?
Vet inte. Dom ska se hur han växt på TUL på torsdag. Så kanske får mer svar då hoppas jag. Just nu är alla väldigt tysta av sig
Är i 39+1 idag, så vet inte riktigt hur dom gör om hon nu skulle ligga i säte. Ligger din rätt nu då? Inte lagt sig i tvärläge igen efter?
Hon låg i säte när de gjorde vändning och legat med huvudet ner sen dess. Inte fixerat sig och sist var huvudet lite åt vänster men acceptabelt.
Du vill inte föda vaginalt i säte ? Annars kanske de bokar snitt? Du får berätta efter kollen! Lycka till!
Grattis Treansresa och Preet90! Härligt att era bebisar är
här och att det gått bra! <3
Treansresa, vilken jäkla tur att du stått på dig och velat ha svar osv på dina blödningar! Skönt att din pojke är här nu så det slapp gå så långt att det blev riktigt akut! Är själv sån som är dålig på att stå på mig om nån säger emot, så blir så imponerad av er som verkligen gör det. Det kan ju liksom gälla liv eller död... Njut av din lilla grabb nu! :)
[quote=77808430][quote-nick]LeyasMamma skrev 2017-07-03 18:08:25 följande:[/quote-nick]
Okej, va skönt att hon ligger rätt nu då :)
Nej säte är inget jag hade föredragit, så i sånna fall hade det blivit snitt. Fick en snabb tid idag på ul kl 15 och det visade sig att hon ligger med huvudet neråt :) så nu känns de mycket lugnare.
[/
Vad skönt! Kan man börja ladda för vaginal förlossning :)
Kommer ändå be dom på förlossningen att dubbelkolla hur hon ligger när förlossningen startar.
[quote=77808430][quote-nick]LeyasMamma skrev 2017-07-03 18:08:25 följande:[/quote-nick]
Okej, va skönt att hon ligger rätt nu då :)
Nej säte är inget jag hade föredragit, så i sånna fall hade det blivit snitt. Fick en snabb tid idag på ul kl 15 och det visade sig att hon ligger med huvudet neråt :) så nu känns de mycket lugnare.
[/
Vad skönt! Kan man börja ladda för vaginal förlossning :)
Kommer ändå be dom på förlossningen att dubbelkolla hur hon ligger när förlossningen startar.