BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Men är det shots som vissa tar här på tråden? LR är shots nånting annat? Ballongen vad är det då?
Verkar vara nåt nytt som inte jag lyckas googla
Ska snart in på förhoppningsvis min sista mvc tid.
Ska gnälla extremt på hur jobbigt det är nu så hon verkligen ligger på att fixa igångsättningstid till mig.
Bra fogarna är extra ömma idag så jag ser riktigt ömklig ut... plus allt annat.
Bf +11 idag. Woop..... woop......
Läs här istället för att googla runt bland skräckhistorier. Kortfattad och bra information som är korrekt.
www.1177.se/Vastra-Gotaland/Tema/Gravid/Forlossning/Under-forlossningen/Att-satta-igang-en-forlossning/
Vilken metod som används för just dig avgörs vid tillfället.
Ja smärtan börjar ju bli värre så ska nog ta och ringa in om en stund så jag kan få komma på kontroll iaf :)
Nu har jag fått tredje shots också dubbel känner massa sammandragningar så får vi se kl 17 vad dom gör
Dag 2 med igångsättning , igår hände inget trots 6 st shots :( men vi fortsätter idag
Dag 2 med igångsättning , igår hände inget trots 6 st shots :( men vi fortsätter idag
Näe, nu börjar jag tröttna på detta med att vara gravid.... vill ha min bebis i famnen istället för i magen! :,( tänk om jag går över 14 dagar.... det vet inte jag om mitt stackars huvud klarar av... tycker dessa 4a dagar har varit jobbiga!:(