• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • LeyasMamma
    Any80 skrev 2017-07-12 14:01:29 följande:

Vattnet har gått 4 värkar på 10 min

Nu händer det grejer! Då kommer ju garanterat bebis inom närmsta timmarna!! :)heja heja!!!
  • Treansresa

Hurra!! Lycka till nu:)
  • Bimbim79
    Lycka till!
  • Summerchild
    K g skrev 2017-07-12 11:57:26 följande:

Jättebra info men det står ingenting om Cytotec som ju är det som diskuteras här. Många har väldigt dåliga erfarenheter av det och jag uppskattar verkligen att bli upplyst om det så att jag kan göra ett informerat val om det blir tal om igångsättning med Cytotec. Ibland är Googling väldigt nyttigt om man använder källkritik på ett sunt sätt.

Håller med att källan är viktig. Därför trevligt att erfara med andra. Prata om viktiga frågor. Sen behöver man inte tro på allt men viktigt med att lyssna på andras erfarenhet än ingenting alls.
  • Summerchild
    Haiduchi skrev 2017-07-12 09:00:18 följande:

Ska snart in på förhoppningsvis min sista mvc tid.

Ska gnälla extremt på hur jobbigt det är nu så hon verkligen ligger på att fixa igångsättningstid till mig.

Bra fogarna är extra ömma idag så jag ser riktigt ömklig ut... plus allt annat.

Bf +11 idag. Woop..... woop......

Ja gör det... det tänkte jag oxå göra...gråta lite.. men hon hann säga det jag behövde höra innan det hann gå till det läget.

Nyfiken på din läkares svar....hoppas hoppas dom sätter igång dig :)
  • Summerchild
    K g skrev 2017-07-12 11:57:26 följande:

Jättebra info men det står ingenting om Cytotec som ju är det som diskuteras här. Många har väldigt dåliga erfarenheter av det och jag uppskattar verkligen att bli upplyst om det så att jag kan göra ett informerat val om det blir tal om igångsättning med Cytotec. Ibland är Googling väldigt nyttigt om man använder källkritik på ett sunt sätt.

Har du nån aning om vad dom dricker för shots? Jag vet inte vad dom pratar om... det var grunden till min googling....när jag kom in på cytotec. :)
  • Treansresa
    Summerchild skrev 2017-07-12 15:20:03 följande:

Har du nån aning om vad dom dricker för shots? Jag vet inte vad dom pratar om... det var grunden till min googling....när jag kom in på cytotec. :)

Min shots var cytotek
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-07-12 15:43:26 följande:

Min shots var cytotek

Ok visste du nåt om medicinen när dom gav dig den? Vad är din inställning till den nu? :)
  • Treansresa
    Summerchild skrev 2017-07-12 15:49:51 följande:

Ok visste du nåt om medicinen när dom gav dig den? Vad är din inställning till den nu? :)

Jag var inte påläst och är väll inte riktigt det nu heller. Jag tog den då och skulle göra om samma sak igen. Då hade jag det väldigt smidigt utan biverkningar.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny