• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • narie24
    Any80 skrev 2017-07-11 15:54:44 följande:

Både ja och nej var imorse på tul och dom beslutade för igångsättning pga stort bebis

Hur stor då?
  • LeyasMamma

Håller alla tummar och tår för er som är mitt i förlossningar! Hoppas det ploppar ut små bebisar idag!

Här är det lika lugnt som innan... inte en enda känning, men kanske när man minst anar de?:) har era små fixerat sig? Vår lilla är fortfarande rörlig trots att vi är i 40+3... kanske har megatstort bäcken eller en väldigt stor livmoder :D

• narie24

Vad spännande att så många är i startgroparna. Helt rätt att starta fortsättningstråd nu när ni är så många som fött. Hoppas på att joina

där snart!

Idag var jag på tul. Lillan beräknas i dagsläget väga 3,8 kg så det blir ingen igångsättning elllee liknande. Både lättad och besviken ;). Nu vill jag att det ska starta. Men fortf 3 dgr till bf och brukar gå över några dgr. Bm sa att de brukar gå upp ca 200 gr/v om man inte äter en massa sötsaker. Så ska hålla nere på det nu sista rycket.

• Meowt
    basio skrev 2017-07-10 18:37:31 följande:
    Usch, vad tufft! Men skönt att hon fått chansen att träffa bebisen i alla fall. Min mamma dog i cancer för fyra år sen och det är en enorm sorg att hon inte är här nu och får en chans att lära känna sitt nya barnbarn. Hon älskade sina barnbarn och var världens bästa mormor!

Hoppas ni får en lugn och fin sista tid tillsammans med henne.
    Så tråkigt när det blir så :(

Hon gick bort i morse, så nu har hon det iallafall bra.
  • LeyasMamma
    Meowt skrev 2017-07-11 19:12:34 följande:

Beklagar sorgen! Ändå fint att veta att hon fick träffa bebisen. Nu slipper hon dessutom ha ont och kan vila i frid <3
  • narie24

Beklagar sorgen!
  • basio

Jag beklagar sorgen!
  • Summerchild
    GrönaDruvan skrev 2017-07-11 17:58:51 följande:

Fick min dubbla kl. 19 och då började det rejält för min del, var dock hanterbart fram till ca.20.30... kanske blir nåt liknande för dig tidsmässigt! Heja heja!

Vad är det här med shots och ballonger .....det är 7år sen min igångsättning....är det nya tider? Nyfiken...ska väl oxå snart få shots då ? :)
  • sobrio88

Jag blir tokig snart... Började få värkar imorse, regelbundet på en gång. Har haft 6 minuter mellan värkarna fram tills för ca 3-4 timmar sen. Då blev det helt plötsligt 7 minuter mellan värkarna fast dom gör ondare nu än vad dom har gjort under dagen. Trots tens och alvedon. Hur länge kan det hålla på så här?

• Haiduchi
    narie24 skrev 2017-07-11 19:08:36 följande:

Vad spännande att så många är i startgroparna. Helt rätt att starta fortsättningstråd nu när ni är så många som fött. Hoppas på att joina

där snart!

Idag var jag på tul. Lillan beräknas i dagsläget väga 3,8 kg så det blir ingen igångsättning elllee liknande. Både lättad och besviken ;). Nu vill jag att det ska starta. Men fortf 3 dgr till bf och brukar gå över några dgr. Bm sa att de brukar gå upp ca 200 gr/v om man inte äter en massa sötsaker. Så ska hålla nere på det nu sista rycket.

Oh går de upp såå mycket nu?!? I Love My sweets....

Och jag har ju gått över 10 dagar.....
Svar på tråden BF Juli 2017 ny