BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Både ja och nej var imorse på tul och dom beslutade för igångsättning pga stort bebis
Håller alla tummar och tår för er som är mitt i förlossningar! Hoppas det ploppar ut små bebisar idag!
Här är det lika lugnt som innan... inte en enda känning, men kanske när man minst anar de?:) har era små fixerat sig? Vår lilla är fortfarande rörlig trots att vi är i 40+3... kanske har megatstort bäcken eller en väldigt stor livmoder :D
Vad spännande att så många är i startgroparna. Helt rätt att starta fortsättningstråd nu när ni är så många som fött. Hoppas på att joina
där snart!
Idag var jag på tul. Lillan beräknas i dagsläget väga 3,8 kg så det blir ingen igångsättning elllee liknande. Både lättad och besviken ;). Nu vill jag att det ska starta. Men fortf 3 dgr till bf och brukar gå över några dgr. Bm sa att de brukar gå upp ca 200 gr/v om man inte äter en massa sötsaker. Så ska hålla nere på det nu sista rycket.
Så tråkigt när det blir så :(
Hon gick bort i morse, så nu har hon det iallafall bra.
Fick min dubbla kl. 19 och då började det rejält för min del, var dock hanterbart fram till ca.20.30... kanske blir nåt liknande för dig tidsmässigt! Heja heja!
Jag blir tokig snart... Började få värkar imorse, regelbundet på en gång. Har haft 6 minuter mellan värkarna fram tills för ca 3-4 timmar sen. Då blev det helt plötsligt 7 minuter mellan värkarna fast dom gör ondare nu än vad dom har gjort under dagen. Trots tens och alvedon. Hur länge kan det hålla på så här?
Vad spännande att så många är i startgroparna. Helt rätt att starta fortsättningstråd nu när ni är så många som fött. Hoppas på att joina
där snart!
Idag var jag på tul. Lillan beräknas i dagsläget väga 3,8 kg så det blir ingen igångsättning elllee liknande. Både lättad och besviken ;). Nu vill jag att det ska starta. Men fortf 3 dgr till bf och brukar gå över några dgr. Bm sa att de brukar gå upp ca 200 gr/v om man inte äter en massa sötsaker. Så ska hålla nere på det nu sista rycket.