BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Åååh vilken härligt förlossning! Tur ni inte åkte hem :) hoppas jag får något liknande när det väl är dax. Idag gick min slempropp ialf så något händer ju. Drygt att vänta..
Den 27/7 kl00.13 kom vår älskade dotter Alina på 3032g och 49cm lång! :)
Min slempropp lossnade på förmiddagen. Då hade jag iofs haft värkar under natten men det var ju verkligen ett tecken på att det var på gång för mig! :) lycka till!
Idag kom våran lilla kille ut strax efter 14:00 med planerat snitt. Han var en riktig medelbäbis på 3508 gr o 50 cm. Vi mår båda fint.
Idag kom våran lilla kille ut strax efter 14:00 med planerat snitt. Han var en riktig medelbäbis på 3508 gr o 50 cm. Vi mår båda fint.
Inatt kom äntligen på stora kille ut :) 02.45, 27/7, på bf + 10. Tänkte uppdatera sen när vi fått sova ut lite. Har varit vaken i 25 h nu ???? Trött men lycklig att det är över och att allt gick bra.
Den 27/7 kl00.13 kom vår älskade dotter Alina på 3032g och 49cm lång! :)
Snart så är det din tur.. förstår att det måste vara så sjukt jobbigt att behöva vänta.. du är väll över bf nu också? Du föder nog idag/natt :)