BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Å tack för informationen. Svårt att veta vad man ska vänta sig :) kan nog se fram emot att bli igångsatt på fredag då. Visst har de att göra där men vad jag förstått är detta sjukhuset inte överbelastat på samma sätt som många andra. Tappen lär ju vara mer än mogen dessutom då jag redan är öppen 3? :) spännande, längtar efter att få träffa den lilla envisa killen som lurat mamma i veckor ;)
Nä hä! Pratade med fl inbokad på smvc imorgon kl 07.30 för kontroll. Kan bli så att de avvaktar till tisdag fick jag veta? Suck! Ställer in mig på det iaf så städa till barnens marsvin, röja toaletter och köra snabeldraken idag så man slipper komma hem å göra det iaf! Hade ju vart skönt om man liksom varit klar till på söndag när barnen ska komma hem igen. Himlans pusslande med barnvakter standby osv :/
Nä hä! Pratade med fl inbokad på smvc imorgon kl 07.30 för kontroll. Kan bli så att de avvaktar till tisdag fick jag veta? Suck! Ställer in mig på det iaf så städa till barnens marsvin, röja toaletter och köra snabeldraken idag så man slipper komma hem å göra det iaf! Hade ju vart skönt om man liksom varit klar till på söndag när barnen ska komma hem igen. Himlans pusslande med barnvakter standby osv :/
Ja jag är jätteglad att dom såg att han började må dåligt. Nu är han iaf här och mår bra det är allt som räknas
Var hos min bm på mvc för sista besöket imorse. Inbokad igångsättning 10/8. Nere efter det så åkte vi till Östra för den där studien där de jämför igångsättning i vecka 41+ jämfört med 42+. Blev lottad till den tidiga gruppen och hade även tur att det (hittills) fanns en tid att boka igångsättning kl 17 idag :D Så om det inte blir fullt av andra "vanliga" så blir det av IDAG! SÅ GLAD.
Var hos min bm på mvc för sista besöket imorse. Inbokad igångsättning 10/8. Nere efter det så åkte vi till Östra för den där studien där de jämför igångsättning i vecka 41+ jämfört med 42+. Blev lottad till den tidiga gruppen och hade även tur att det (hittills) fanns en tid att boka igångsättning kl 17 idag :D Så om det inte blir fullt av andra "vanliga" så blir det av IDAG! SÅ GLAD.
Åååååååå så jäkla roligt!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!! Stort lycka till nu!!!!!
Åh, vad härligt! Får hoppas att det är lugnt idag då så att du snart får träffa din lilla busunge, .