BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här tittade en liten dotter ut vid 11-tiden. Efter en vecka med förvärkar och lossnande slempropp satte det ordentlig fart imorse och hon var född efter 4 h. Fick ringa hem mannen från jobbet och han Hanna ta hemma en halvtimme innan hon föddes . Tur vi hade planerat en hemfödsel för vi hade aldrig hunnit in i tid. Nu tar vi det lugnt, ammar och gosar.
På håret en julibebis iaf, .
Här tittade en liten dotter ut vid 11-tiden. Efter en vecka med förvärkar och lossnande slempropp satte det ordentlig fart imorse och hon var född efter 4 h. Fick ringa hem mannen från jobbet och han Hanna ta hemma en halvtimme innan hon föddes . Tur vi hade planerat en hemfödsel för vi hade aldrig hunnit in i tid. Nu tar vi det lugnt, ammar och gosar.
Oj wow! Grattis!
Åh jag har såna babycravings nu. Haha
Stort grattis till dottern!! Hur ser barnaskaran ut nu? För det här var väll ditt 6barn? 3 av varje? :)
Wow va skönt att det gick fort!! Hoppas jag får något liknande.. vill dock hinna in till förlossningen. Njut av massa bebis gos nu!
Grattis!
Åh suck det blir nog en augustibebis ändå. Vill bara få det gjort haha
Är rädd för det där poff supersnabbt, vill gärna hinna in till förlossningen. Men det löser väl sig :) vaggar runt i trädgården å äter isglass :) fått dille på calioppo Cola. Jag som skytt allt sött som pesten sista veckorna ;)
Grattis!
Åh suck det blir nog en augustibebis ändå. Vill bara få det gjort haha
Är rädd för det där poff supersnabbt, vill gärna hinna in till förlossningen. Men det löser väl sig :) vaggar runt i trädgården å äter isglass :) fått dille på calioppo Cola. Jag som skytt allt sött som pesten sista veckorna ;)