BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Positivt att jag inte hört än alltså, då är det ju inte fullt än
Var hos min bm på mvc för sista besöket imorse. Inbokad igångsättning 10/8. Nere efter det så åkte vi till Östra för den där studien där de jämför igångsättning i vecka 41+ jämfört med 42+. Blev lottad till den tidiga gruppen och hade även tur att det (hittills) fanns en tid att boka igångsättning kl 17 idag :D Så om det inte blir fullt av andra "vanliga" så blir det av IDAG! SÅ GLAD.
Positivt att jag inte hört än alltså, då är det ju inte fullt än
Japp, tror inte på detta att gå över mer än Max 14 dagar faktiskt! Jag är inte 25 längre, moderkaka mm tappar ju stunsen, vill ju inte han ska få näringsbrist därinne. Än är han iaf pigg o boxas som vanligt men känner sådär inför att vänta t tisdag! Men vi får se vad de säger imorgon! Har jag tur drar det igång när de gör vaginal undersökning ;)
Skönt att hon lyssnade på dig!
Här har det regnat hela dagen. Katten har visst hållit maken vaken typ hela natten så han ligger å sover. Tonåringen har som vanligt sovit halva dagen och inväntar pojkvännen. Efter att skurat toa, hängt tvätt osv så skiter jag i att dammsuga och strandat i soffan med SoA, lite gängfajter att slötitta på är ju aldrig fel. Alla är i ofas med mattider så idag lullar vi bara runt ;) just den veckan de små är hos sin pappa funkar det ju, annars håller vi stenhårt på måltidstider. Går ju inte ha 5 personer som alla ska göra mat till sig själva när de själva vill men för min del blir det nog Thai ikväll! Tidigt i säng och upp till vad jag hoppas blir startskottet imorgon.
Skönt att hon lyssnade på dig!
Här har det regnat hela dagen. Katten har visst hållit maken vaken typ hela natten så han ligger å sover. Tonåringen har som vanligt sovit halva dagen och inväntar pojkvännen. Efter att skurat toa, hängt tvätt osv så skiter jag i att dammsuga och strandat i soffan med SoA, lite gängfajter att slötitta på är ju aldrig fel. Alla är i ofas med mattider så idag lullar vi bara runt ;) just den veckan de små är hos sin pappa funkar det ju, annars håller vi stenhårt på måltidstider. Går ju inte ha 5 personer som alla ska göra mat till sig själva när de själva vill men för min del blir det nog Thai ikväll! Tidigt i säng och upp till vad jag hoppas blir startskottet imorgon.
Nu lägger jag ner detta! Förstår inte varför det inte startar naturligt när mina andra barn kommit vid bf? Man börjar ju undra vad som är fel? Fel på mig..
Imorgon har jag ialf tid till förlossningen vid 10 ska bli så skönt att lämna det här nu.
Är jag den sista kvar här i tråden nu? Eller finns det någon själ kvar?
Nu lägger jag ner detta! Förstår inte varför det inte startar naturligt när mina andra barn kommit vid bf? Man börjar ju undra vad som är fel? Fel på mig..
Imorgon har jag ialf tid till förlossningen vid 10 ska bli så skönt att lämna det här nu.
Är jag den sista kvar här i tråden nu? Eller finns det någon själ kvar?
Jag är kvar! :) har lyckats stiga upp iaf, ska in i duschen bara sen åker vi. Haft förvärkar ont till ingen hela natten, så nu hoppas jag de sätter punkt på detta! Nedräkning för dig med :) skriver sen, är helt inställd på att bli hemskickad, vågar jag tro nåt annat kommer jag börja gråta :/