• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Newbie84
    GrönaDruvan skrev 2017-01-31 06:21:57 följande:

Då är dagen D här.... Nu ska vi få reda på hur det går för honom i magen. Aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Kommer inte klara av att titta på skärmen..

Tänker på dig! Du kommer klara det och det är ok att vara ledsen. Styrkekram
  • Treansresa

Då är dagen D här.... Nu ska vi få reda på hur det går för honom i magen. Aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Kommer inte klara av att titta på skärmen..

Lycka till! Vilken tid är det?
  • Haiduchi

Lycka till. ! Oavsett hur det går så kommer ni ha mer vetskap om ert barn idag.
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-01-31 06:57:35 följande:

10.30...

Då ska ja tänks extra då!
  • GrönaDruvan
    Haiduchi skrev 2017-01-31 07:02:10 följande:
    Lycka till. ! Oavsett hur det går så kommer ni ha mer vetskap om ert barn idag.
    Det är sant, men på ett sätt lever hoppet mer om man inte vet... Vill verkligen inte ha dåliga besked..
  • Brennda
    Treansresa skrev 2017-01-31 06:00:59 följande:

Hur gick det igår? Hittade du några hjärtslag?

De var slutsålda i butik :( får se om jag orkar åka till närliggande stad och köpa..
  • preggojojjo

Lycka till!! Håller tummarna
  • preggojojjo

Oj, hade 50 olästa inlägg här men nu har jag kommit ikapp

Då det är min första graviditet har jag ju inga referenser men jag får det bekräftat nu att jag hittills har haft en oförskämt "lätt" graviditet (vägen dit tog ju några år och ivf men när det väl blev). Fick låna en sån Clearblue Ultraljudsmonitor då spökveckorna kändes som mest spökiga och efter att ha letat några dagar utan att lyckas tog jag hjälp av sambon som hittade hjärtljuden direkt - så skönt! Har livmodern i framvägg och har inte känt några rörelser ännu, men samtidigt är det också första barnet så jag kanske har känt utan att veta vad det är.

Jag går in i vecka 19 imorgon och det enda jag märker av är magen som har börjat bli ordentligt stor, tycker jag i alla fall, men jag verkar vara i gränslandet mellan "hon kanske bara är tjock" och "hon är ju solklart gravid" eftersom folk tittar på min mage men inte säger något Har berättat på jobbet och även för eleverna då jag har motorsågskurser med dem och jag inte kommer kunna hålla på med det så många veckor till (pga ljudnivån) - så skönt att äntligen få njuta av graviditeten fullt ut och inte dölja den under stora tröjor m.m.

Imorgon bitti väntar RUL och det känns både spännande och nervöst. Det viktigaste är så klart att allt fortfarande ser bra ut men blir kul om det går att se kön också - jag har hela tiden känt på mig att det är en pojke medans sambon tror på tjej

• Brennda

Lycka till!
Svar på tråden BF 1-15 Juli