• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Sosozo
    Haiduchi skrev 2017-02-02 23:28:25 följande:

Vad roligt att era rul har varit så bra , preggojojjo och sosozo. Vilken fin bild ni fick på er bebis sosozo :)

Nu är det bara 8,5 timme tills det är vår tur, haha!!

Ang magen så tycker jag min bara känns fet och pluffsig, har en del övervikt, och inte alls ökat i stl. Nästan minskat, känns som fettet blivit mer. Lite halv trist. Men känner ju barnet. Hoppas allt är bra imorgon. Iiiiiih!

Spännande, lycka till!
  • preggojojjo
    Haiduchi skrev 2017-02-02 23:28:25 följande:

Vad roligt att era rul har varit så bra , preggojojjo och sosozo. Vilken fin bild ni fick på er bebis sosozo :)

Nu är det bara 8,5 timme tills det är vår tur, haha!!

Ang magen så tycker jag min bara känns fet och pluffsig, har en del övervikt, och inte alls ökat i stl. Nästan minskat, känns som fettet blivit mer. Lite halv trist. Men känner ju barnet. Hoppas allt är bra imorgon. Iiiiiih!

Håller tummarna för er idag. Lycka till!!

På mornarna känner jag mig mest plufsig men under dagen blir magen mer som en kula :-P Det är nog bara en tidsfråga innan du får en riktig "ballong"
  • Brennda

Vad kul med alla rul! Längtar till min egen som är 8/2. Massa rul i tråden, så himla spännande. Hoppas det går bra för alla :D

Igår tror jag att jag kände en liten spark, långt ner i magen. Kittlade lite samtidigt som det var lite tryck i det. Vet inte om jag kan beskriva det som en sprattlande fisk eller hur jag ska beskriva det haha.

• Gameofthrones123

Nu kan jag också äntligen med säkerhet säga att jag känt bebis röra på sig ::D flera klockrena små puffar igårkväll, så underbart att jag blev lite tårögd :D

• Ninnz

Har varit med i bakgrunden ett tag men tänkte säga hej till er alla nu. Är 33 år och vi väntar vårt första barn med Bf 8 juli

Ska bli spännande att följas åt här inne.

• FrökenMp

Wow så roligt för er som redan hunnit med rul!

Det är så sjukt att vi är inne i den perioden nu:) jag ska dit på söndag. Längtar såååååå mycket!

Hoppas att allt ser bra ut bara. Jag vet ju att den lever iallafall eftersom jag känner den hela tiden men kan ju vara annat också som inte står rätt till...:)

Hur gick det för dig idag haiduchi?

• FrökenMp
    Gameofthrones123 skrev 2017-02-03 10:08:31 följande:

Nu kan jag också äntligen med säkerhet säga att jag känt bebis röra på sig ::D flera klockrena små puffar igårkväll, så underbart att jag blev lite tårögd :D

Åh det är så härligt! Kan sitta helt stilla och hålla andan när jag känner av bebisen. Vill liksom känna minsta lilla rörelse! Så himla underbart:D
  • FrökenMp
    Ninnz skrev 2017-02-03 10:50:58 följande:

Har varit med i bakgrunden ett tag men tänkte säga hej till er alla nu. Är 33 år och vi väntar vårt första barn med Bf 8 juli

Ska bli spännande att följas åt här inne.

Hej och välkommen hit:D

Då har vi bf väldigt nära (om in min ändras på söndag på rul). Jag har den 7e juli än så länge:) också första barnet. Känt några rörelser ännu då?
  • Ninnz
    FrökenMp skrev 2017-02-03 11:32:57 följande:

Hej och välkommen hit:D

Då har vi bf väldigt nära (om in min ändras på söndag på rul). Jag har den 7e juli än så länge:) också första barnet. Känt några rörelser ännu då?

Vi har RUL den 15/2 men på kuben beräknades bf till 8:e vet inte om det kan ändras sen på rul.

Jag har inte känner så mycket, nån bubbel då och då men sen inget på flera dagar. Hur mycket känner du?
  • Haiduchi

Nu har man haft rul!

Allt såg jätte fint ut, nästan exakt i stl enligt datum blev flyttad från 2 juli till 1 juli :) så precis man kan vara med ju! Haha.

Det är en liten flicka i magen ;) känns jätte bra, har ju en massa kläder kvar från dottern och en rosa sulky, haha.

Anade det medan hon mätte och hade sig, man såg ju från under rumpan då och då och såg absolut ingen pung eller snopp. Sa det till henne och frågade om det var en flicka. Till slut kollade hon noga och kunde bekräfta, kul!

Hon låg med huvudet i vänster sida, tittandes utåt och typ dubbelvikt med fötterna över huvudet. Haha inte undra på att man känner av sparkarna tydligt! :D

Svar på tråden BF 1-15 Juli