BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Nu har man haft rul!
Allt såg jätte fint ut, nästan exakt i stl enligt datum blev flyttad från 2 juli till 1 juli :) så precis man kan vara med ju! Haha.
Det är en liten flicka i magen ;) känns jätte bra, har ju en massa kläder kvar från dottern och en rosa sulky, haha.
Anade det medan hon mätte och hade sig, man såg ju från under rumpan då och då och såg absolut ingen pung eller snopp. Sa det till henne och frågade om det var en flicka. Till slut kollade hon noga och kunde bekräfta, kul!
Hon låg med huvudet i vänster sida, tittandes utåt och typ dubbelvikt med fötterna över huvudet. Haha inte undra på att man känner av sparkarna tydligt! :D
Nu har man haft rul!
Allt såg jätte fint ut, nästan exakt i stl enligt datum blev flyttad från 2 juli till 1 juli :) så precis man kan vara med ju! Haha.
Det är en liten flicka i magen ;) känns jätte bra, har ju en massa kläder kvar från dottern och en rosa sulky, haha.
Anade det medan hon mätte och hade sig, man såg ju från under rumpan då och då och såg absolut ingen pung eller snopp. Sa det till henne och frågade om det var en flicka. Till slut kollade hon noga och kunde bekräfta, kul!
Hon låg med huvudet i vänster sida, tittandes utåt och typ dubbelvikt med fötterna över huvudet. Haha inte undra på att man känner av sparkarna tydligt! :D
Härligt och stort grattis till tjejen. Hoppas att fler här inne berättar om sina rul.
Måste berätta om dagens goda här! (Det varierar från dag till dag..) idag är det chokladpudding med konserverade persikor! Suuuupergott!
Grattis till tjejen Haiduchi! Var det som du trodde?
Nu kan jag också äntligen med säkerhet säga att jag känt bebis röra på sig ::D flera klockrena små puffar igårkväll, så underbart att jag blev lite tårögd :D
Hej och välkommen hit:D
Då har vi bf väldigt nära (om in min ändras på söndag på rul). Jag har den 7e juli än så länge:) också första barnet. Känt några rörelser ännu då?
Nu har man haft rul!
Måste berätta om dagens goda här! (Det varierar från dag till dag..) idag är det chokladpudding med konserverade persikor! Suuuupergott!
Grattis till tjejen Haiduchi! Var det som du trodde?
Haha, och här blev det chokladglass med konserverade persikor och chokladsås ikväll - inte långt ifrån :-P
Gravidträning?
Jag har tidigare varit en rätt aktiv person men senaste åren har det blivit mindre och mindre träning (trots att jag vet att jag mår bra både fysiskt och psykiskt av att vara igång). Under hösten gick jag i väldigt lugn yoga men sedan vi gjorde ivf vågade jag knappt röra mig, för att inte riskera något. Nu när jag börjar få ytterligare några extrakilon, och jag dessutom känner mig säkrare på min graviditet, börjar jag känna av höfterna litegrann och har kommit fram till att jag nog ska försöka ta mig igång och träna lite för att förbereda kroppen på det som komma skall.
Har varit på biblioteket och lånat flera böcker om gravidträning och gravidyoga, men är lite nyfiken på om fler här gravidtränsr? Hade varit kul att få lite tips och så