BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Underbart, grattis till lillen!
Åh en till pojke i gruppen! Grattis!! Känns som att vi blir många pojkmammor här till sommaren:)
Kul med lista :)
Gröna Druvan- pojke (pojkar)
Sobrio88 -pojke
Äntligen är mitt rul färdigt! Vart 50 min sen då de gjort fel i bokningen så ingen läkare visste om det haha. Vart tillbakaflyttad från mitt vul så nu stämmer allt mycket bättre än uträkningen då som var bf 2/8. Bf 19 juli till en frisk bebis:) en väldigt livlig sådan som gärna gömde ansiktet konstant så bilderna vart sådär:) vi kollade inte könet men såg ingen snopp haha. Moderkakan låg i framvägg :)
Kul med lista
Gröna Druvan - pojke (pojkar)
Sobrio88 - pojke
Ninnz - pojke
Sobrio88 - pojke
Ninnz - pojke
FrökenMp - pojke 4/7
Vi kan väl skriva dit bf efter könet också? Vore roligt eftersom vissa blivit flyttade :D
Sobrio88 - pojke
Ninnz - pojke
FrökenMp - pojke 4/7
Vi kan väl skriva dit bf efter könet också? Vore roligt eftersom vissa blivit flyttade :D
Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7
Sobrio88 - pojke
Ninnz - pojke
FrökenMp - pojke 4/7
Treansresa- ej kollat 19/7
Om någon vill skriva dit 7/7 på mig, kan inte kopiera på telefonen, vet inte hur man gör.
Ni som inte kollat kön kan väl skriva också! Hade vart kul!
Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7
Sobrio88 - pojke
Ninnz - pojke
FrökenMp - pojke 4/7
Narie24- ej kollat än 14/7
Treansresa- ej kollat 19/7
[quote=77418081][quote-nick]sobrio88 skrev 2017-02-16 13:00:25 följande:[/quote-nick]Kul med lista :)
Gröna Druvan- pojke (pojkar)
Sobrio88 -pojke
Newbie84 - pojke