• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • GrönaDruvan
    Ninnz skrev 2017-02-15 17:39:55 följande:
    Hoppas du får bra järntabletter och kan jobba upp värdet. Oftast brukar man inte känna av det så mycket om det sjunker sakta då kroppen vänjer sig.

Hur såg set ut vid inskrivningen, var det lågt då?
    Hade 112 på inskrivningen i vecka 12...måste försöka få upp det över 100 iaf. Det går nog om jag är noga med tabletter nu!
  • sobrio88

Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3

• Haiduchi
    sobrio88 skrev 2017-02-16 10:34:18 följande:

Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3

Vad härligt allt såg bra ut och grattis till pojken :).

Giter inte kolla bakåt, hade du barn sen innan?
  • sobrio88
    Haiduchi skrev 2017-02-16 10:59:26 följande:

Vad härligt allt såg bra ut och grattis till pojken :).

Giter inte kolla bakåt, hade du barn sen innan?

Tack :) fullt förståeligt ;)

Ja vi har en gemensam pojke som blir 2 år om ett par veckor och en bonuskille på 9 år :)
  • Treansresa

Vad kul o höra! mysigt med en pojke till:)
  • Ninnz

Underbart, grattis till lillen!
  • Ninnz
    GrönaDruvan skrev 2017-02-15 22:47:56 följande:

Hade 112 på inskrivningen i vecka 12...måste försöka få upp det över 100 iaf. Det går nog om jag är noga med tabletter nu!

Ja försök äta dem regelbundet så det blir bättre värden men också att depåerna får en chans och bli påfyllda och inte töms ut helt.
  • FrökenMp

Åh en till pojke i gruppen! Grattis!! Känns som att vi blir många pojkmammor här till sommaren:)
  • GrönaDruvan

Hur många pojkar är det nu? Och hur många flickor?
    Någon som vill vara med o göra lista? Lite skoj. Jag skriver iaf så ser jag om ni hänger på!

Gröna Druvan- pojke (pojkar)

• sobrio88
    Treansresa skrev 2017-02-16 11:13:58 följande:

Vad kul o höra! mysigt med en pojke till:)

Ja <3 det kommer en liten pojkkusin i maj dessutom så det är bara pojkar i släkten :)
Svar på tråden BF 1-15 Juli