BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3
Vad härligt allt såg bra ut och grattis till pojken :).
Giter inte kolla bakåt, hade du barn sen innan?
Hade 112 på inskrivningen i vecka 12...måste försöka få upp det över 100 iaf. Det går nog om jag är noga med tabletter nu!
Hur många pojkar är det nu? Och hur många flickor?
Någon som vill vara med o göra lista? Lite skoj. Jag skriver iaf så ser jag om ni hänger på!
Gröna Druvan- pojke (pojkar)
Vad kul o höra! mysigt med en pojke till:)