• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Pmc85
    Mariiieee skrev 2017-03-04 16:17:45 följande:

BIM imorgon eller måndag. Helt plötsligt sen jag fick "jag är gravid känslan" i torsdags är jag livrädd för att testa. Testade negativt på torsdag morgonen. Mina klassiska bruna innan mensen spottings har inte uppenbarat sig. Brösten pirrar det lite i och spänner. Våga helt enkelt inte testa mig. Innan har jag knappt kunnat hålla mig från att testa B-)

Håller tummarna för dig!!
  • Anonym ((Första försöket))
    Mariiieee skrev 2017-03-04 16:17:45 följande:

BIM imorgon eller måndag. Helt plötsligt sen jag fick "jag är gravid känslan" i torsdags är jag livrädd för att testa. Testade negativt på torsdag morgonen. Mina klassiska bruna innan mensen spottings har inte uppenbarat sig. Brösten pirrar det lite i och spänner. Våga helt enkelt inte testa mig. Innan har jag knappt kunnat hålla mig från att testa B-)

Jag förstår den känsla! Man vill så gärna ha rätt men ändå inte gå händelserna i förväg!
  • Mariiieee
    Anonym ((Första försöket)) skrev 2017-03-04 16:56:28 följande:

Jag förstår den känsla! Man vill så gärna ha rätt men ändå inte gå händelserna i förväg!

Men visst är det så! Konstigt att man bara kan ändra sig så där bara. Kan man vänta sisådär 6månader med att testa sig
    Pmc85 skrev 2017-03-04 16:56:11 följande:

Tack snälla du
  • Anonym (Toodles)

Har Fortf rosa flytningar men ingen mens... Känner inget speciellt. Någon mer som har bim idag?

• Anonym (M)

Hej, jag hoppar gärna in!

Jag testade med ägglossningstest idag för första gången.. (Valde Clearblue)

Saken är den att jag och min man har en son som är 9 år i april och vi har inte kunnat få fler barn då min mens har varit som bortblåst efter förlossningen... Fram tills nu i feb, helt chockad men ändå så glad att den kommit tillbaka. Trots utredningar har vi inte fått svar på anledningen till utebliven mens...

Men nu tillbaka till testet.. och jag fick en glad gubbe, vilket innebär att man har maximailt fertilitet. Sååå spännande!!!

Så nu hade vi sex igår och kommer ha i några dagar till här framöver. Jag försöker att inte hoppas för mycket, men det vore ju helt fantastiskt om kroppen är återställd efter alla dessa år!

• Anonym ((Första försöket))
    Mariiieee skrev 2017-03-04 17:04:40 följande:
    Men visst är det så! Konstigt att man bara kan ändra sig så där bara. Kan man vänta sisådär 6månader med att testa sig
    Pmc85 skrev 2017-03-04 16:56:11 följande:

Hahaha ja, om sex månader lär det i alla fall synas! 
  • Jilo
    Anonym (M) skrev 2017-03-04 17:08:02 följande:

Saken är den att jag och min man har en son som är 9 år i april och vi har inte kunnat få fler barn då min mens har varit som bortblåst efter förlossningen... Fram tills nu i feb, helt chockad men ändå så glad att den kommit tillbaka. Trots utredningar har vi inte fått svar på anledningen till utebliven mens...

Men nu tillbaka till testet.. och jag fick en glad gubbe, vilket innebär att man har maximailt fertilitet. Sååå spännande!!!

Så nu hade vi sex igår och kommer ha i några dagar till här framöver. Jag försöker att inte hoppas för mycket, men det vore ju helt fantastiskt om kroppen är återställd efter alla dessa år!

Vad roligt! Men oj, vad länge...nio år!! Lycka till nu :)
  • Sunset08
    Anonym (Toodles) skrev 2017-03-04 17:05:19 följande:

Har Fortf rosa flytningar men ingen mens... Känner inget speciellt. Någon mer som har bim idag?

Jag hade antagligen BIM igår, inget rött/rosa eller dylikt än iaf. När tänker du våga dig på ett test?
  • Mariiieee
    Anonym (M) skrev 2017-03-04 17:08:02 följande:

Ooo vad roligt! Lycka till nu
  • mickipicki

Jag börjar bli orolig att jag har en cysta på höger äggstock? Då den gör ont till o från hela cykeln (mest vid ÄL) och idag (mensdag nr 2) har den gjort ont (molvärk) när jag promenerat o strålat till ländrygg. Någon som haft en cysta? Påverkar det fertilitet?

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017