• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Sara 7

Tack alla! Tror knappt det är sant, måste ta ett nytt imorgon. Jag som skulle på afterwork ikväll, blir läsk för mig då ;)

• Milou3
    Sara 7 skrev 2017-03-03 06:37:58 följande:

Har mått pissigt sen igår och illamående när jag vaknade, tänkte att det var pga att jag fick något dåligt på pizzerian. Men tog det här testet imorse... BIM-3, kanske BIM-4 :O

Grattis!!
  • Emmie79
    mickipicki skrev 2017-03-03 11:04:20 följande:

Nu fick jag mens :(

Neej, vad trist. Unna dig ett glas vin ikväll, det tänkte jag göra, känns som att det är kört den här månaden för mig med. Kram!
  • mickipicki

Nu ska det inhandlas zink och folsyra till oss båda! Sen ska jag köpa ett storpack ÄL tester. Tredje gången gillt?

• 26anonym2326

Behöver lite tips!

Är på bim +4, men ÄL +13 bara. Min ÄL var sen.brukar ha 14 dagar mellan ÄL och mens. Ska jag gå efter 14 dagar? Eller att jag faktiskt gått 4 dagar över cykeln?

Någon som vet? Jag tänker testa på söndag tidigast, väntar för att se om mensen kommer imorgon. Jag har hög temp, och de senaste 3 dagarna har tempen höjts ytterligare.

Vad tror vi? :)

• Mimipig
    26anonym2326 skrev 2017-03-03 12:26:40 följande:

Behöver lite tips!

Är på bim +4, men ÄL +13 bara. Min ÄL var sen.brukar ha 14 dagar mellan ÄL och mens. Ska jag gå efter 14 dagar? Eller att jag faktiskt gått 4 dagar över cykeln?

Någon som vet? Jag tänker testa på söndag tidigast, väntar för att se om mensen kommer imorgon. Jag har hög temp, och de senaste 3 dagarna har tempen höjts ytterligare.

Räkna från ÄL. Alltså äl+13.
  • Milou3
    26anonym2326 skrev 2017-03-03 12:26:40 följande:

Behöver lite tips!

En ytterligare temphöjning bådar ju verkligen gott!

Gå du på tidigare lutealfas, det är efter äl som mensen styrs av, inte tvärtom.
  • 26anonym2326
    Milou3 skrev 2017-03-03 13:03:41 följande:

En ytterligare temphöjning bådar ju verkligen gott!

Gå du på tidigare lutealfas, det är efter äl som mensen styrs av, inte tvärtom.

Tack för svar :) jag får se imorgon om mensen kommer. Har väldigt mycket flytningar, ända sedan ÄL,,. "Rinner" ut.. får ni det innan mens i vanliga fall, tjejer? :)
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017