• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Sara 7

Har mått pissigt sen igår och illamående när jag vaknade, tänkte att det var pga att jag fick något dåligt på pizzerian. Men tog det här testet imorse... BIM-3, kanske BIM-4 :O

• Percafluviatilis
    Sara 7 skrev 2017-03-03 06:37:58 följande:

Har mått pissigt sen igår och illamående när jag vaknade, tänkte att det var pga att jag fick något dåligt på pizzerian. Men tog det här testet imorse... BIM-3, kanske BIM-4 :O

Ser ett streck! :)
  • Percafluviatilis

Bim-1 eller 2 idag och äl+12. Känner inget utom PMS och tappade ändå hoppet igår pga det negativa ägglossningstestet jag av någon anledning tog. Enligt testlagret känner deras test inte skillnad på hcg och LH och kan därför ge utslag på graviditet så därför dog mitt hopp rejält. Kanske lika bra så är väntan över för denna gången :)

• Anonym (förstaförsöket)

Nu ÄL +14. Det börjar kännas kört nu. Blankt på testet idag också. Tempen har gått ner 0,2 rader, och alla symptom är i stort sett borta nu. Bara lite mensvärk nu som kommer och går. Jag tror jag ska testa munkpeppar nästa cykel och se om jag kan få väck de hemska pms-symptomen jag haft denna månad. Och förhoppningsvis få en tidigare ÄL.

Grattis till alla er som får plus, och till er som inte får det så hoppas jag på bättre lycka nästa försök!

• LillSnurr82

Bim+5 och fortfarande ingen mens.. testade i morse med PE visa inget, möjligtvis ett jätte svagt plus som inte kamera linsen kan se. Så säkert bara ett spökstreck. Borde ju även om jag varit gravid få ett starkare plus vid detta laget tycker jag.. så deppigt!

Nästa Äl ska vi nog försöka hoppa över (men då tar det sig väl säkert ändå bara för vi inte vill då) om det går. Kommer släppa allt i alla fall.

Min äldsta dotter är född 8/12-10 så vill helst inte ha en till i december, vilket det i så fall skulle bli om det tar sig nästa månad..

Agnes2010?Märta2012?
  • Nykär15

Jag ser!! Grattis!! Gravid
  • RebeccaLouise

:D jag ser!!!!
  • Emmie79

Grattis Sara7!
  • Empan86

Hej, jag och min sambo har påbörjat utredning då vi är inne på 2 året utan resultat. Efter undersökning så ser båda bra ut och vi ska fortsätt a. Jag har spolat mina äggstockar. Men nu till min fråga. Jag är på bim -6 och sen igår förmiddg så har jag fått springa på toa massor och då inte för att kissa utan för.att göra nr 2. Bara nu på morgonen hat jag gått 5 gånger. Är det här ngt som kan ha med en ev graviditet o göra? Jag mår ju bra i övrigt. Va tror ni?

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017