• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Milou3
    26anonym2326 skrev 2017-03-03 14:09:11 följande:

Tack för svar :) jag får se imorgon om mensen kommer. Har väldigt mycket flytningar, ända sedan ÄL,,. "Rinner" ut.. får ni det innan mens i vanliga fall, tjejer? :)

Varken vid gravid eller ogravid men det är nog olika! :)
  • 26anonym2326
    Milou3 skrev 2017-03-03 14:38:43 följande:

Varken vid gravid eller ogravid men det är nog olika! :)

Ja det verkar väldigt olika. Jag har svårt att minnas vad jah brukar ha, man tänker väl inte så mycket på det i vanliga fall kanske, men när man hoppas på graviditet analyserar man allt..
  • RebeccaLouise

När man går över ett par dagar utan att få positivt så tycker jag att man ska sikta på nästa äl, för jag blev galen i vinter när min mens hoppade över HELA december :O jag köpte en miljard test utan ett minsta plus. 1 månad senare kom äl precis som inget hade hänt.

Dock testade jag med äl hela månaden för att inte missa äl, men den månaden blev de dyrt på testkontot :\

• Isvattenis
    mickipicki skrev 2017-03-03 11:04:20 följande:

Nu fick jag mens :(

Åh va tråkigt. Men nya tag och jag tror absolut på tredje gången gilt och en smart december bebis :)
  • Isvattenis

Mol värk till o från idag. På eftermiddagen Kändes det som om de kom ut nått i Trosan, o när jag gick på toa så fanns de en stor vit tjock flytning där.

Vet inte om jag hade ÄL på den 18/2 eller 25/2 då jag hade jätte ont i magen, trådflytning och positivt ÄL test på båda dagarna vilket är med en veckans mellanrum.

Räknar jag från 18de så har jag BIM på söndag vilket är min vanliga cykel med 34 dagar. Hade jag ÄL den 25 så får jag vänta en vecka Till.

Inga symtom bara mol till o från

• mickipicki
    Isvattenis skrev 2017-03-03 19:11:03 följande:
    Åh va tråkigt. Men nya tag och jag tror absolut på tredje gången gilt och en smart december bebis :)
    Tack!

Lycka till nu!

Nu har jag gått all in o köpt folsyra, zink (folsyra o zink till oss båda), 21 ÄL stickor, spermievänligt glidmedel (använder aldrig det annars men hey! Haha) och progesteronkräm (jag kommer inte ihåg vad det skulle vara bra för men läste nån här som hade det. Haha). Nu JÄVLAR!
    Hysterisk much?
    I övrigt är jag heldepp. Trodde inte det skulle vara så svårt o har duagnotiserat mig själv med det ena o det andra... istället för att tänka "7 månader är genomsnittet".
  • Isvattenis
    mickipicki skrev 2017-03-03 20:17:21 följande:

Tack!

Lycka till nu!

Nu har jag gått all in o köpt folsyra, zink (folsyra o zink till oss båda), 21 ÄL stickor, spermievänligt glidmedel (använder aldrig det annars men hey! Haha) och progesteronkräm (jag kommer inte ihåg vad det skulle vara bra för men läste nån här som hade det. Haha). Nu JÄVLAR!

Hysterisk much?

I övrigt är jag heldepp. Trodde inte det skulle vara så svårt o har duagnotiserat mig själv med det ena o det andra... istället för att tänka "7 månader är genomsnittet".

Mitt svar verkar inte ha kommit med så jag skriver om det :)

Haha jag älskar att du går all in :))

Själv så kommer vi ta en "paus" om det inte tagit sig denna gång. Då åker jag till Thailand, dricker drinkar, tar massage varje dag och njuter av livet. Så tar vi nya tag i vår. Jag känner ingen jätte panik, är 27 och sonen är 3 Så jag skulle ju vilja vara gravid till i höst iaf.
  • Milie
    26anonym2326 skrev 2017-03-03 14:09:11 följande:

Tack för svar :) jag får se imorgon om mensen kommer. Har väldigt mycket flytningar, ända sedan ÄL,,. "Rinner" ut.. får ni det innan mens i vanliga fall, tjejer? :)

Jepp. Det är så jag vet att mensen kommer komma. Den gången jag var gravid så var det helt torrt. Eller så var det bara att jag inte tänkte på det eftersom jag låg däckad i en förkylning. Det är som sagt olika för alla och kan vara på olika sätt för samma person också.
  • mickipicki

Isvattenis: jag är 31 har ett barn så allt borde liksom fungera men tror ändå att de kanske råkade operera bort min livmoder under min första förlossning.., I'm loosing my mind

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017