• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Swn

Åh nej upptäckte lite blod i mina flytningar innan. Är på ÄL+11 är det försent för en nidblödning?!?

• sw1986
    mickipicki skrev 2017-03-03 22:52:15 följande:

Isvattenis: jag är 31 har ett barn så allt borde liksom fungera men tror ändå att de kanske råkade operera bort min livmoder under min första förlossning.., I'm loosing my mind

För mig tog det 3 mån med första barnet och 1 år med andra.. det var en annan pappa också. 3 mån med tredje. Så det kan variera mycket utan att det är några fel :) men med tvåan blev det jobbigt psykiskt.
  • Anonym (förstaförsöket)

Nu kom mensen på ÄL +15. Nästa cykel kommer jag inte lita på ett endaste symptom att det skulle vara ett graviditetstecken. Har aldrig mått så hemskt i pms som denna månad. Världens värk på olika ställen kring bäcken som hindrat mig i min vardag, och som bidragit till usel nattsömn.

Jag har nu fått tid hos sjukgymnast så jag kan stärka upp musklerna kring bäcken. Kan ju också vara bra att vara lite muskelstark kring bäcken innan en graviditet Glad

Och så ska jag börja äta munkpeppar idag och förhoppningsvis blir pms-besvären mildare av det.

Lycka till alla ni som fortfarande väntar på svar!

• Percafluviatilis

Al+13 idag vilket kan vara bim om lutealfasen är 12 dagar som förra cykeln men är det som vanligt är bim imorgon. Är i princip 100% säker på att mensen kommer idag eller inatt så har redan börjar ladda inför nästa försök. Om mensen mot förmodan inte kommit innan måndag kväll testar jag på tisdag men känner mig väldigt misstänksam mot kroppen. Den har lurats förr...

• RebeccaLouise
    Swn skrev 2017-03-03 23:00:18 följande:

Åh nej upptäckte lite blod i mina flytningar innan. Är på ÄL+11 är det försent för en nidblödning?!?

Har de kommit mer?

Jag hade ljusrosa (nid) äl+10 till äl +12 :D plussade på äl+14
  • Emmie79

Skit också, nu kom mensen så det är kört för denna gången. :(

Lycka till alla ni andra!

• littlepixiegrl
    RebeccaLouise skrev 2017-03-01 18:07:58 följande:

Sådär svagt va mitt med dagen innan jag fick ett starkare.

Jag testade med äl sticka igår och den gav utslag

(Mitt första sjukt svaga)

(Dagen efter)

(Igår)

(Äl sticka igår kväll)

Så hoppas ditt ökar på samma sätt :D

Nu kan jag nog lugna mina nerver lite! :D

@-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • becca90

Har bim 6-7/3 och testade negativt tidigare i veckan.. hade var jag tror vad en nidblödning ca 6 dagar efter ÄL. Jag har sjukt ont i bröstvårtorna och ena bröstet. Nu imorse när jag vaknade högg det till som satan i vänstra nedre delen av tjejmagen. Kunde inte stå upprätt och mådde illa, gick sen över efter nån minut! Någon som haft så?

Väntar nog på mensen sen testar jah om den inte kommer..

Dessutom positivt äl tester i 5 dagar!

• becca90
    becca90 skrev 2017-03-04 11:28:12 följande:

Har bim 6-7/3 och testade negativt tidigare i veckan.. hade var jag tror vad en nidblödning ca 6 dagar efter ÄL. Jag har sjukt ont i bröstvårtorna och ena bröstet. Nu imorse när jag vaknade högg det till som satan i vänstra nedre delen av tjejmagen. Kunde inte stå upprätt och mådde illa, gick sen över efter nån minut! Någon som haft så?

Väntar nog på mensen sen testar jah om den inte kommer..

Dessutom positivt äl tester i 5 dagar!

Och ingen flytning alls. Snustorr!
  • Pmc85
    littlepixiegrl skrev 2017-03-04 11:07:21 följande:

Nu kan jag nog lugna mina nerver lite! :D

Åh grattis!! :D
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017