BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Är det någon mer här inne som skulle vilja joina en facebookgrupp för oss som har BF i dec? Personligen tycker jag att det är lättare att skiva och hålla koll på trådar i en fb-grupp (hemlig sådan såklart) än här i en familjeliv-grupp.Vi kan bjuda in fler och fler efterhand.Ingen kommer att se att du är med i gruppen.Skriv isf PM till mig med vad du heter på FB så skriver jag mitt namn, och när du blivit vän med mig på FB så kan jag bjuda in dig till gruppen.
Jag har också precis fått ett + :) är i V 8 och BF 17/11 :)
Åh jag vill oxå vara med i facebookgruppen!! Någon som jan lägga till mig
Tänkte ringa å skriva in mig på vc, jag har privat vc så vet inte riktigt vart jag ska ringa. Hittar ingen specifikt nummer till MVC utan bara nummer till barnmorske.mottagning och bvv, vart ringer jag?
Har gått in i vecka 7 igår. Har ett väldigt illamående men kräks bara på kvällarna.. och ömmande bröstet.. så symptom har jag men ändå e man alltid orolig för missfall.. ska kontakta bm imorgon om kub - test och höra om vi kan få göra det. Min sambo är adopterad så vi vet inget om hans sjukdomshistorik i familjen så då borde man väl få göra kub test? Trots att vi har en dotter innan som är fullt frisk.. försöker sluta snusa samtidigt kan lova det är inte det lättaste... är det någon annan som också försöker sluta..
Har gått in i vecka 7 igår. Har ett väldigt illamående men kräks bara på kvällarna.. och ömmande bröstet.. så symptom har jag men ändå e man alltid orolig för missfall.. ska kontakta bm imorgon om kub - test och höra om vi kan få göra det. Min sambo är adopterad så vi vet inget om hans sjukdomshistorik i familjen så då borde man väl få göra kub test? Trots att vi har en dotter innan som är fullt frisk.. försöker sluta snusa samtidigt kan lova det är inte det lättaste... är det någon annan som också försöker sluta..
Vi plusade för 3 veckor sedan och appen säger att vi är beräknade till den 18 november. ? Detta blir vårat första barn.
Det är med stor sorg jag måste säga hejdå till er i denna tråd :( Fick missfall i fredags och även Inte gravid på digitalt test samma dag. Jag önskar er all lycka med era skatter! <3 Kram till er alla!