• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • lina410

Hej!

Vad kul med denna tråden! Jag plussade i onsdags och BF är isf 24 nov :)

Efter 2 missfall håller vi nu tummarna som aldrig förr att detta går vägen!

Hoppas ni alla mår bra och får njuta utav era graviditeter.

Kram Lina.

• Sofiaxxx
    Sambo1987 skrev 2017-03-31 16:45:06 följande:

Tycker jag låter som en bra ide! :)

Kul! :)
  • Sofiaxxx
    celz skrev 2017-03-31 21:59:13 följande:

Såg att det var många som skrev att de var från Sthlm! Vi har ju en Facebookgrupp för alla med BF i november, men även en stockholmsgrupp! Så skriv till mig om ni vill va med i nån :)

Jag har inte facebook! Går det att skriva här om det händer nåt större i gruppen?
  • fanola
    Sofiaxxx skrev 2017-04-01 08:13:10 följande:

Jag har inte facebook! Går det att skriva här om det händer nåt större i gruppen?

Ja håller med! Har inte heller facebook! :)
  • Sambo1987
    celz skrev 2017-03-31 21:57:08 följande:
    Alla i Stockholm har rätt till kub. Jag är yngre än du och blev erbjuden det!
    Då får jag helt enkelt ta ett snack med min BM då :/

Tack så mycket för att ni delar med er av informationen. Känns som att jag hade varit helt lost utan FL..
  • Sambo1987

Jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt och jag vill inte gå runt och må så här utan anledning. Var därför iväg och gjorde ett tidigt UL idag och fick se och höra ett hjärta ticka! Det blev mycket lättare att stå ut med all ångest och allt illamående :)

Hon daterade även mig till 6+2 idag så jag var helt rätt ute trots oregelbundna menscyklar.

• fanola
    Sambo1987 skrev 2017-04-01 09:24:40 följande:

Jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt och jag vill inte gå runt och må så här utan anledning. Var därför iväg och gjorde ett tidigt UL idag och fick se och höra ett hjärta ticka! Det blev mycket lättare att stå ut med all ångest och allt illamående :)

Hon daterade även mig till 6+2 idag så jag var helt rätt ute trots oregelbundna menscyklar.

Vart bor du å vart gick du för att göra ultraljudet?
  • Sambo1987
    fanola skrev 2017-04-01 10:15:06 följande:
    Vart bor du å vart gick du för att göra ultraljudet?
    I Stockholm och vi gick till vasamamman vid Odenplan. Kostade 790 kr men var helt klart värt det för min del :)
  • Vickpick
    celz skrev 2017-03-31 21:59:13 följande:

Såg att det var många som skrev att de var från Sthlm! Vi har ju en Facebookgrupp för alla med BF i november, men även en stockholmsgrupp! Så skriv till mig om ni vill va med i nån :)

Hejsan!

Plussade för ca 3v sedan och borde vara beräknad i början på november så skulle jätte gärna vilja vara med i gruppen på fb och har skickat ett meddelande till dig :)
  • tildann

Hejhej :) Jag har följt tråden någon vecka nu men känner att det är dags för ett inlägg. Jag är i v 6 (5+3), första barnet och är nog yngst här (19 år). Hur mår ni andra? Själv hade jag nöjet att få spy imorse så det var ju kul, speciellt med kräkfobi :(

Svar på tråden BF november 2017