BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej!
Vad kul med denna tråden! Jag plussade i onsdags och BF är isf 24 nov :)
Efter 2 missfall håller vi nu tummarna som aldrig förr att detta går vägen!
Hoppas ni alla mår bra och får njuta utav era graviditeter.
Kram Lina.
Tycker jag låter som en bra ide! :)
Såg att det var många som skrev att de var från Sthlm! Vi har ju en Facebookgrupp för alla med BF i november, men även en stockholmsgrupp! Så skriv till mig om ni vill va med i nån :)
Jag har inte facebook! Går det att skriva här om det händer nåt större i gruppen?
Jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt och jag vill inte gå runt och må så här utan anledning. Var därför iväg och gjorde ett tidigt UL idag och fick se och höra ett hjärta ticka! Det blev mycket lättare att stå ut med all ångest och allt illamående :)
Hon daterade även mig till 6+2 idag så jag var helt rätt ute trots oregelbundna menscyklar.
Jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt och jag vill inte gå runt och må så här utan anledning. Var därför iväg och gjorde ett tidigt UL idag och fick se och höra ett hjärta ticka! Det blev mycket lättare att stå ut med all ångest och allt illamående :)
Hon daterade även mig till 6+2 idag så jag var helt rätt ute trots oregelbundna menscyklar.
Såg att det var många som skrev att de var från Sthlm! Vi har ju en Facebookgrupp för alla med BF i november, men även en stockholmsgrupp! Så skriv till mig om ni vill va med i nån :)
Hejhej :) Jag har följt tråden någon vecka nu men känner att det är dags för ett inlägg. Jag är i v 6 (5+3), första barnet och är nog yngst här (19 år). Hur mår ni andra? Själv hade jag nöjet att få spy imorse så det var ju kul, speciellt med kräkfobi :(