MarieClaesson skrev 2017-03-31 10:57:24 följande:
Så typiskt nu har jag dragit på mig en förkylning.. det ska inte vara något hinder enligt kliniken i alla fall. Hoppas jag mår något bättre på måndag.
Humöret är inte på topp heller, jag är nog mer påverkad än vad jag vill erkänna ;) Det blir endel onödiga tjafs här hemma just nu märker jag. Jaja snart är det den stora dagen kommen. Jag längtar mer än vad jag fasar iaf och det känns bra. Positivt tänkande är alltid bra! <3
Åhh nära nu! Det är klart det påverkar i en relation, men du ska se att det blir bra och skönt att längtan är större än fasan.
Här blir det ingen uppstart nästa vecka...fick positivt i morse på ÄL+9, kan inte ta in och förstå det riktigt. Molvärken påminner mig. Är livrädd för att inte komma förbi BIM när jag plussat så här tidigt...en dag i taget. Första steget är förbi BIM, då tar jag ett digitalt. Nästa milstolpe är att se ett hjärta på VUL efter 7+0...är det verkligen vår tur nu efter senaste året sorger, besvikelser och många många tårar? Snälla håll tummarna för att vi får träffa en liten lagom till Lucia