ivfbullen skrev 2017-04-05 06:24:55 följande:
Vad underbart att vi har blivit så många här! Välkomna allihopa!
Härligt att höra att ni fått många ägg vid ÄP. För mig var det 3 första dagarna som värst med smärta, sen gick det över.
Vi fick 5 ägg till frysen och min mens kom igång i måndags. Så nu väntar vi på att få brev med planering om när jag ska ta provera för att sätta igång nästa mens.
Är väldig spänd på vilken hormonbehandling jag får för att få en bra slemhinna. Under maj månad blir det insättning och jag längtar så!!!
Tack ivfbullen!
För mig du skrev en annan gång om att behandlingen sket sig tidigare i år? Så nu låter det strålande ! Förstår du längtar !
A1987 skrev 2017-04-05 06:53:19 följande:
Hoppar in här, trots att vi inte är lika långt i ivf som ni andra.
Jag skall börja med nässpray i nästa vecka på fredag. Äggplock är inplanerat till vecka 20.
Är väldigt nervös, fast det går i vågor. Hade tills idag bokat in hot stone massage för att få slappna av ordentligt, men hade missat med jobbet och får nu försöka avboka :(
Kan jag få höra om erfarenheter om nässpray? Själv har jag Suprecur. Biverkningar ni haft, humöret, orken osv? Jobbar inom kundbetjäning och är fundersam hur jag skall stå ut med alla mänskor, om mitt humör kommer växla än mer än nu :D
Jag är på fjärde dagen med Synarela, antar det är liknande din spray. Jag vaknade upp igår natt med vallningar och blev görblöt, tror det va biverkning av sprayen. Jag är också väldigt nervös, men får tänka vad det kan bli i slutändan !
Jag tycker mig känna av humörsvängningar redan, men hoppas inte det blir värre än så här! Det är ju tillfälligt tänker jag.