IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
FruPäron! Hur går det för dig?
Själv har jag ultraljud på fredag.. Vi har ju provat lite ny medicin den gången. Trodde inte att jag skulle bli nervös men det kommer smygande.
Undrar också hur det går för dig FruPäron??
I övrigt vet jag knappt om jag vågar skriva detta för det kan ändras så snabbt - men just nu är jag svagt positiv till att det trots allt kanske inte är kört. Jag har och har haft en del mensvärk men mensen har ännu inte satt igång. Känner mig på sätt och vis som jag gör innan mens, lite uppsvälld och så. Har haft lite mer flytningar som inte varit helt vita men mycket lite färgade... så kanske ändå! Om mensen fortfarande håller sig borta testar jag på lördag.
Själv har jag ultraljud på fredag.. Vi har ju provat lite ny medicin den gången. Trodde inte att jag skulle bli nervös men det kommer smygande.
Testdag rd 14 - negativt. Känner mig rätt tom nu. Ingen mens. Förmodligen lutinus som försenar den. Bara ringa kliniken idag å meddela resultatet :( nästa försök blir väl i januari.. fyfan. Varför ska man behöva gå igenom det här :(
Testdag rd 14 - negativt. Känner mig rätt tom nu. Ingen mens. Förmodligen lutinus som försenar den. Bara ringa kliniken idag å meddela resultatet :( nästa försök blir väl i januari.. fyfan. Varför ska man behöva gå igenom det här :(
Tack <3 försöker se det positiva i det hela. Nästa försök hoppas jag på fler ägg å något till frysen! Å så får jag dricka vin. Å slippa lutinus. Men de kommande dagarna kommer kännas tunga :(
Ja det är så bra att man har fler i samma sits! <3
Det kommer att gå fint! Lycka till!