IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Man griper ju efter halmstrån här men blir lite förvirrad. Kollade nu på grav testet jag fick av kliniken och nu ser jag att det står att den ska doppas i behållaren i 15 sekunder? Det är en klocka bredvid bilden där man doppar den å så står det 15 sekunder. Jag doppa min i 4 sekunder typ. Inte för att jag tror det gör nån skillnad.. men att jag missa det. :/
Det går inte alls bra. Har fått otroliga blödningar nu och fortsatt behandling är inte att tänka på detta året. Så tillbaka på ruta 0.
Tagit musten ur en totalt och det känns inte roligt längre. Så min man och jag kommer ta en paus från alla behandlingar och spendera mer tid tillsammans. UTAN bebisar i fokus.
Stor lycka till denna behandlingen, hoppas det resulterar i er kommande bebis <3
Började blöda smått nu. Då vet jag att lutinus försenade allting. Därför värken började två veckor efter ÄP - den ville egentligen komma då.. jaha. Bara nya tag
Började blöda smått nu. Då vet jag att lutinus försenade allting. Därför värken började två veckor efter ÄP - den ville egentligen komma då.. jaha. Bara nya tag
Det går inte alls bra. Har fått otroliga blödningar nu och fortsatt behandling är inte att tänka på detta året. Så tillbaka på ruta 0.
Tagit musten ur en totalt och det känns inte roligt längre. Så min man och jag kommer ta en paus från alla behandlingar och spendera mer tid tillsammans. UTAN bebisar i fokus. <3
Nu har jag testat och jag fick ett tydligt plus på stickan! Herregud, nu vet jag inte vart jag ska ta vägen... jag känner mig överlycklig, misstrogen, rädd, förväntansfull.. Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma <3
Nu har jag testat och jag fick ett tydligt plus på stickan! Herregud, nu vet jag inte vart jag ska ta vägen... jag känner mig överlycklig, misstrogen, rädd, förväntansfull.. Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma <3