IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Vi avbryter vår behandling. Läkarna ska gå igenom vårt ?fall? och diskutera vår fortsättning. Eventuellt får vi ett försök till efter jul/nyår annars får vi gå vidare med äggdonation.
Skönt att de ska studera ert fall, men då får ni vänta mer än vad ni tänkt?
Nu ruvar äntligen jag också för första gången, nästan 4 månader efter äggplock. Det känns så knäppt, helt overkligt. Jag är lite öm och det sticker vid livmodern men det är väl sen införandet antar jag. Dagarna/timmarna går så långsamt..
Nu ruvar äntligen jag också för första gången, nästan 4 månader efter äggplock. Det känns så knäppt, helt overkligt. Jag är lite öm och det sticker vid livmodern men det är väl sen införandet antar jag. Dagarna/timmarna går så långsamt..
Åh, äntligen - jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för dig! Jag hade också lite ont efter äggplocket men det försvann ganska snabbt. Gjorde du i naturlig cykel nu? När är din td? :)
Nu är jag tillbaka. Vi har äntligen fått beskedet att vi ska få börja göra ivf i mars nästa år. Eller rättare sagt tre månader from två veckor tillbaka (om vårdgarantin stämmer). Grattis till er som lyckats????jag är nervös för att ivf inte ska fungera efter att vi försökt på egen hand i två år. Efter nyår ska vi få reda på mer om sprutor osv. Känns nervöst men också hoppfullt. Hur mår man efter sprutorna?
Vi ska troligtvis göra vårt andra IVF Fast "endast" ett FET efter sommaren :) vårt första IVF gjorde vi för snart två år sedan. Med lyckat resultat :) vår dotter bli ett år nu i juni :) följs gärna åt om jag får vara med :)(:
Om man fått hjälp en gång redan, får man hjälp en gång till då eller får man bekosta själv?