IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Väntrummet:
- Sprayar:
- Sprutar:
*Mm79 (första försöket)
*senua (första försöket)
- Väntar på ÄP/ET/FET:
kattnos (första försöket)
- Ruvar:
* ivfbebis testdag 9/9 (första försöket)
* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)
* ijo TD 1/9 (2:a återföringen)
* FruPäron TD 10/9 (första försöket)
- Gravid
Måste fråga alla som tar/tidigare tagit, lutinus:
Hur mår/mådde ni?
Jag verkar vara världens mes för jag mår så otroligt illa! Och är så döendes trött. Jag fattar inte att jag ska ta detta i mer än vecka till (och längre OM jag skulle bli gravid). Jag klarar knappt att hålla mig vaken en hel arbetsdag!
Hur mår/mådde ni?
Jag verkar vara världens mes för jag mår så otroligt illa! Och är så döendes trött. Jag fattar inte att jag ska ta detta i mer än vecka till (och längre OM jag skulle bli gravid). Jag klarar knappt att hålla mig vaken en hel arbetsdag!
Jag tycker mest det är kletigt fast jag kör trosskydd :P
Annars känner jag inga biverkningar alls... Jag ska ta mina tills dem tar slut så det är några dagar efter testdagen. Fick totalt tre paket.
Kanske graviditetssymptom redan?
Hur mår/mådde ni?
Haha ja, det känns riktigt obehagligt att läcka ut det dära!
Jag fick också tre stora paket! Jag tyckte jag mådde fint de första dagarna.. kanske bara är min kropp som absolut inte gillar de där tabletterna :) skönt att du mår så fint!
Tack hörni! Haha jag vet inte om jag är en superkvinna inte - kan ju bara utgå ifrån mig själv :) Läkaren sa att jag var billig i drift, haha. Jag har ont, det ska jag inte säga annat än, men annars mår jag bra! Har tagit nya värktabletter nu och tar det lugnt så får vi hoppas att det känns bättre snart. Sen blev det ju fler ägg varje gång de kollade, 15 på första ul. Nu är det ju dock inte kvantitet som räknas utan kvalitet - hoppas det finns några riktigt bra! Nu ska jag få en blödning som de tror kommer om 1-2 veckor, sen ska jag ha en helt normal cykel och sen blir det att kolla efter ÄL för återföring. Så någon gång i oktober gissningsvis. :)
Väntrummet:
- Sprayar:
- Sprutar:
*Mm79 (första försöket)
*senua (första försöket)
- Väntar på ÄP/ET/FET:
* kattnos (första försöket)
* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)
- Ruvar:
* ivfbebis testdag 9/9 (första försöket)
* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)
* ijo TD 1/9 (2:a återföringen)
* FruPäron TD 10/9 (första försöket)
- Gravid
Jag är oxå trött o har lite huvudvärk till o från.. men inte så illa som du beskriver det. Stackare, hoppas de värsta går över iaf så du orkar med..