• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Zaxika
    pugsnotdrugs skrev 2017-08-10 19:05:44 följande:

Hade inte du också bf 1 mars? Jag har det och jag går in i vecka 12 imorgon :)

Har förresten inte heller köpt något än, spanar på vagnar för att veta vad vi ska kika på men kommer nog inte köpa något förrän efter RUL, eller om vi lyckas hitta ett privat ultraljud :)

Jo, BF 1 mars om man räknar från ägglossning. Men barnmorskan räknar från sista mens (så nu har jag också börjat räkna så). Blir spännande på kub om jag flyttas fram eller bak :)
  • pugsnotdrugs
    Zaxika skrev 2017-08-10 19:15:06 följande:
    Jo, BF 1 mars om man räknar från ägglossning. Men barnmorskan räknar från sista mens (så nu har jag också börjat räkna så). Blir spännande på kub om jag flyttas fram eller bak :)
    aha, spännande, är exakt lika för mig från senaste mens så är bf 21 februari men från äl 1 mars, jag är dock hundra procent säker på min ägglossning så jag kör efter den, fast bm ville köra från mensen :) Här får man inget Kub om man inte är över 35 tyvärr :/
  • Hoppsan2016
    Jezz skrev 2017-08-10 17:01:36 följande:

Hoppsan2016: ja, eller 3dje för mig men det blir ju en 5:a i familjen :) du också? När är dina innan födda?

5:te för mig :) Har en 00,05,07,16 här :) Äldsta hinner fylla hela 18 år innan bebisen kommer :)
  • Hoppsan2016
    JennyOhlsson skrev 2017-08-10 20:20:04 följande:

Får man hoppa in här ? Plussat med bebis nr 7 och är i vecka 8 nu :)

Grattis och välkommen!!!
  • Zaxika
    JennyOhlsson skrev 2017-08-11 09:10:47 följande:

Nån som vill lägga till mig i fbgruppen?

Du hittar instruktioner för hur du gör i trådstarten :)
  • JennyOhlsson
    Zaxika skrev 2017-08-11 09:18:53 följande:

Du hittar instruktioner för hur du gör i trådstarten :)

Jag har skickat till admin men ej fått nåt svar så därflr skrev jag här
  • Linkaa
    Hejsanhoppsan90 skrev 2017-08-10 12:14:52 följande:

Är i vecka 9 och det enda jag köpt är kläder men det gjorde jag innan jag blev gravid för de var så söta. Vi kommer nog inte köpa så mycket innan vi hittat hus för vår lägenhet o vind är redan full av grejer. Men det "stora" kan ju vänta. Men mysigt o köpa kläder redan, tar inte så mycket plats. Man kan passa på nu när det är sommarrea eftersom våra framtida barn behöver ju vår o sommarkläder inför 2018

Jag har kvar studentrabatt på långa sidor tills okt (slutade plugga i juni) så tänkte passa på innan dess o köpa lite småsaker och tjäna en slant kanske :)

Okej ja kläder tar ju inte så mycket plats men tror nog inte jag vågar köpa nå förrän efter v 12:) men plats har vi nästan för mycket av, vi byggde nytt hus för ett år sen så vi har flera sovrum över där allt för mycket skräp rymms :) men man kanske skulle ha handlat på rean nu.. får kanske åka in och kolla:) va skönt med student rabatt det måste ju va jättebra att kunna använda den nu inför bebis:)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?