• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • MistyM
    Moorii skrev 2017-08-14 17:51:38 följande:

Och där kom embryot ut :( jag får önska alla er andra lycka till med era graviditeter! <3 Jag lämnar tråden.

Jätteledsen att höra, ta hand om dig. :( 
  • hggeli

Och där kom embryot ut :( jag får önska alla er andra lycka till med era graviditeter! <3 Jag lämnar tråden.

Åh med Gud. Så tråkigt. :( Beklagar <3
  • hggeli
    SsonNica skrev 2017-08-14 16:29:21 följande:

Hej!

Grattis till alla er som plussa!

Jag känner att jag nu vågar joina tråden. Efter att ha fått missfall en gång innan vågade jag inte riktigt innan.

Jag är själv i vecka 9+0 idag och som för en hel del andra här inne har det inte varit en jätte lustfylld upplevelse då jag kräkts en hel del, oftast pga att jag har så mycket slem i halsen.

Jag är 34 och detta blir vårt första barn. Jag var gravid innan årsskiftet men det avslutades tyvärr i ma. Men jag var jätteglad att jag hade kunnat bli gravid helt på egen hand då jag har PCOS och var jätterädd för att jag skulle bli barnlös.

Grattis :) välkommen . Liknar mig dig beskrivning. Också 33 år med pcos som jag nyss fick veta jag har. Vi har haft en lång väntan. 3 år.men kan bli gravida själv dock fött ett barn för tidigt och fått ett tidigt mf. Nu efter lång väntan gravida igen på egen hand och hoppas det ska bli 3:e gången gillt. Är i 8+5 idag och har mått såååå illa flera veckor. Hur jobbigt det än är så tryggare det iaf att allt förhoppningsvis är som det ska.
  • JeSsOlRo
    jess06 skrev 2017-08-15 18:32:38 följande:

Har det blivit en reklamtråd nu?

Funderade på samma sak.
  • JeSsOlRo
    jess06 skrev 2017-08-15 18:32:38 följande:

Har det blivit en reklamtråd nu?

Funderade på samma sak.
  • Lykkeliv

Nej! Beklagar verkligen
  • Lykkeliv
    Hoppsan2016 skrev 2017-08-10 21:29:31 följande:

5:te för mig :) Har en 00,05,07,16 här :) Äldsta hinner fylla hela 18 år innan bebisen kommer :)

Min äldsta blir 17 år några veckor efter bebisen är född
  • Starlights

Går in i vecka 10 idag, dubbelsiffrigt, tjoho! Och har inskrivning i morgon. Känns spännande. :D

• Sofiiakarin
    Starlights skrev 2017-08-15 21:05:47 följande:

Går in i vecka 10 idag, dubbelsiffrigt, tjoho! Och har inskrivning i morgon. Känns spännande. :D

Härligt! Är med i v10. Går in i v11 på lördag! :) har haft hälsosamtal i inskrivning. Såg lille bönan i v7 då jag hade utomkvedshavanandeskap för ett par år sen. Hjärtat tickade o de såg bra ut!

Har du mycket symtom? O har de börjar synas på din mage?
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?