• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Moorii

Jaha, idag kom det blod.. Inte mycket och det verkar ha slutat för tillfället, men jag har gett upp. Blod plus noll symtom inger inte direkt hopp :'(

• Zaxika
    Moorii skrev 2017-08-12 18:58:17 följande:

Jaha, idag kom det blod.. Inte mycket och det verkar ha slutat för tillfället, men jag har gett upp. Blod plus noll symtom inger inte direkt hopp :'(

Ge upp låter hårt. Det kan ju fortfarande vara något därinne, eller hur? Visst har du ultraljud på fredag?
  • Moorii
    Zaxika skrev 2017-08-12 19:50:23 följande:

Ge upp låter hårt. Det kan ju fortfarande vara något därinne, eller hur? Visst har du ultraljud på fredag?

Jo, det är kanske möjligt. Jag fick missfall innan min son blev till, och det var ungefär så här då, minus blodet då det var ma. Så jämför mycket med det och då jag faktiskt var gravid och jag hade alla tänkbara symtom. Ja, det stämmer, har ultraljud på fredag. Får försöka hålla något slags hopp uppe tills dess, om det inte blir övertydligt att det är missfall innan dess då.
  • Zaxika
    Moorii skrev 2017-08-12 20:54:29 följande:

Jo, det är kanske möjligt. Jag fick missfall innan min son blev till, och det var ungefär så här då, minus blodet då det var ma. Så jämför mycket med det och då jag faktiskt var gravid och jag hade alla tänkbara symtom. Ja, det stämmer, har ultraljud på fredag. Får försöka hålla något slags hopp uppe tills dess, om det inte blir övertydligt att det är missfall innan dess då.

Ja, som sagt jag är ingen expert. Men vad jag hört så kan graviditeter vara olika. Det finns ju inga garantier, men känns dumt att ta ut sorg i förskott? Om det nu visar sig att allt är bra.
  • Moorii
    Zaxika skrev 2017-08-12 21:10:15 följande:

Ja, som sagt jag är ingen expert. Men vad jag hört så kan graviditeter vara olika. Det finns ju inga garantier, men känns dumt att ta ut sorg i förskott? Om det nu visar sig att allt är bra.

Jo, du har rätt i det, min man säger samma sak. Det är svårt när jag precis börjat vänja mig vid tanken på ett barn, då tar det hårt när nåt sånt här händer. Kommer ha fullt upp till veckan med nytt jobb och mycket som händer, så ska fokusera på det och på fredag så får jag veta säkert.
  • MistyM
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-08-12 11:23:42 följande:
    Vul visade inget foster alls.... åker tillbaka till uppsala imorgon. De rekommenderade piller å ligga kvar på sjukhuset för smärtstillande och observation.
    :( <3 Kramar till dig. 
  • Vargen070918
    Jezz skrev 2017-08-10 16:56:27 följande:

Vargen070918:

Vad roligt! Har ni berättat för de andra barnen ännu? Vi ska göra det i helgen när dom kommer till oss, det är jag lite nervös för...

Min chef blev jätteglad och tyckte det var roligt så det kändes bara bra, det hoppas jag att din också kommer tycka!

Ja vi berättade för någon vecka sedan och alla är nu förväntansfulla :)

Nu får vi se om de kan hålla hemligheten ;)
  • Jezz

Idag berättade vi för alla barnen om kommande bebis! Jösses vilken lycka, bara positiva och härliga reaktioner kom det!
    De sa till och med att de skulle skämma bort och ta hand om mig framöver!

Så himla härligt!

• Allexandraa

Tänkte skriva av mig lite..

Sjukskriven sen snart 1 vecka tillbaka pga foglossning är i v 10 (9+3)

Positiva var att jag fick se ett starkt slående hjärta på vul.

Och är det fler som har svårt att få i sig varm mat?

• KarinIngrid

V12 nu
    Så less på att inte kunna äta :(
    Får bara behålla lite bröd o ibland soppa.
    Trots lergigan. :(
    Men utan dem får jag ju inte ens behålla vatten så bara knapra på.

Känns jobbigt att överallt läsa att i vecka tolv avtar illamående för de allra flesta. Eller. Nu i vecka tolv känner de flesta att orken kommer tillbaka.

Jag mår skit rent ut sagt :(

Men försöker hålla humöret uppe.
    Nästa vecka får vi se lilla pyret. Längtar!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?