hggeli skrev 2017-07-22 08:33:25 följande:
Det var det värsta som jag någonting varit med om. Men jag är glad för den lilla tid vi fick med vår pojke och att han fick gå bort i våra armar. Sen kommer vi ju alltid se honom som vår förstfödda och vår lilla ängel. Och det gör mig såklart orolig nu, både tidigt för tidigt missfall som vi sen fick efter att vi tappade vår son och kommer nog vara orolig sent också, men försöker att slappna av och tänka att det är så ovanligt och att det händer igen är också otroligt ovanligt, de tror inte att det finns någonting som säger att vi kan få vara med om det igen, så jag försöker lita på det.
du är ju supertidigt. så det kommer säkert att komma. och egentligen så betyder det ju absolut inte att nått är fel för att man t.ex. inte mår illa. men jag förstår dig, jag känner samma. jag mådde inte illa sist och vi fick ett tidigt missfall så jag känner också efter hela tiden. mår lite illa av och till. imorse ville jag nästan kräkas men går liksom i vågor. och inte jätterejält än iaf. ibland oroar jag mig att jag inbillar mig för att jag vill må illa hehe. men näe det tror jag inte. jag mår lite illa ibland, speciellt när det gått någon timmma sen jag ätit sist, så blir det oftast lite bättre om jag får i mig nått. dvs typiskt graviditetsillamående. har man magsjuka mår man mer illa när man äter, är man gravid så lättar det när man äter. det är skillnaden på graviditetsillamående och annat illamående :D
kramisar vad långt det blev haha är expert på långa inlägg ;P
Fint ändå att du fick ha han på ditt bröst och kunna ta farväl ordentligt <3 förstår din oro men som du säger så är nog risken inte så stor att det skulle hända igen.
Haha känner igen mig i det där med att man inland undrar om man inbillar sig symtom för att man så gärna vill ha dom :D men det är nog riktiga symtom. Idag har jag är jag verkligen extremt trött, hoppas bara det är en tillfällighet. Är lite orolig att jag ska behöva vara så här trött, har två riktigt hektiska veckor framför mig på jobbet med en hel del övertid..