• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • mammatillengrabb
    längtarefternr2 skrev 2017-07-10 22:31:22 följande:

Tror du? Jag hoppas ju verkligen på det, men som sagt så vågar jag inte hoppas för mycket heller :)

Jo jag tror du har testat för tidigt för du hade väl bim den 15? Jag hoppas du får plussa snart :D

Åh jag hoppas mina test kommer imorgon, men helt klart så är brösten ömma på ett helt annat sätt nu mot för vad dom brukar bli direkt efter ägglossningen :)

Absolut känner på mig att du får plus!

Ja jag ska testa Imon bitti igen för ska till gyn sedan på kontroll. Har cellförändringar o kanske måste opereras igen. Hoppas inte men är inställd på att det blir så. Du måste uppdatera sedan när du fått stickorna o allt!
  • längtarefternr2
    mammatillengrabb skrev 2017-07-10 22:42:40 följande:

Absolut känner på mig att du får plus!

Ja jag ska testa Imon bitti igen för ska till gyn sedan på kontroll. Har cellförändringar o kanske måste opereras igen. Hoppas inte men är inställd på att det blir så. Du måste uppdatera sedan när du fått stickorna o allt!

Hoppas du har rätt känsla <3 :)

Okej, det är kanske för tidigt att be gyn kolla oxå, tänkte när du ändå är där :)

Absolut kommer jag göra det :) hoppas du går ett plus imorgon iaf <3
  • heymary

ÄL+9 / bim-6, tvärnegativt idag, inte en antydan till streck. Visserligen en teststicka som mäter från 25 mIU/ml och inte 10 som vissa gör, men ändå. Kört.

• ildurf90

Jag har beräknad mens typ på torsdag/fredag någonting, och jag har inga pms-känslor då jag annars brukar bli väldigt ledsen och skör denna period. Ingenting! Istället har jag andra symptom som jag aldrig har annars så som ömma bröst/bröstkörtlar, gasig i magen, trött, lite mer kissnödig och så.. men är rädd att jag bara får för mig för att jag så gärna vill plussa :) förra månaden plussade jag men sen blev det typ MF några dagar senare! Jag håller tummarna den här gången :)

• Cecini87
    längtarefternr2 skrev 2017-07-10 20:11:21 följande:

Aha okej ja då är det kanske i det tidigaste laget åh testa nu, förstår att du är ivrig ;)

Min mens skulle kommit för 3 dagar sen ju, bim i lördags, men livmodertappen är så stängd den kan bli än så länge, och slemmig flytning typ. Och på eftermiddan började mina bröst ömma, hoppas testen kommer imorgon så ja kan ta ett test om mensen fortfarande inte kommit (hoppas inte den kommer) hoppet är fortfarande litet men varje dag utan mens ger mej lite större hopp :) men jag tror ändå att mensen kommer komma, att den bara är sen åh att alla symptom ja känner inbillar ja mej bara :)

Är du säker på att du inte är gravid? Brukar din mens vara så här Sen?? Spännande! Glöm inte o meddela oss hur det går :)

Själv vaknade man med en liten illamående känsla. Det liksom sug till i magen. Brösten är lite större o lite ömma. Men man är väl skengravid igen. Bim på torsdag.
  • längtarefternr2
    Cecini87 skrev 2017-07-11 07:53:47 följande:

Är du säker på att du inte är gravid? Brukar din mens vara så här Sen?? Spännande! Glöm inte o meddela oss hur det går :)

Själv vaknade man med en liten illamående känsla. Det liksom sug till i magen. Brösten är lite större o lite ömma. Men man är väl skengravid igen. Bim på torsdag.

Jag är väldigt osäker även om allt pekar mot att jag är gravid, den har varit väldigt oregelbunden men det va väldigt länge sen nu, senaste månaderna har den varit väldigt punktlig så jag hoppas ju :)

Livmodertappen är fortfarande lika stängd och flytningarna är lika som igår, slemmig. Jag hoppas att jag får göra ett inlägg med en bild på ett positivt graviditets test senare idag, bara posten kommer idag vill säga ^^

Mitt illamående började typ i fredags, lite smått sen började ja må väldigt illa på lördagen och på söndag sen har det planat ut lite. Hoppas du inte är skengravid :)
  • längtarefternr2
    Annalinnea84 skrev 2017-07-11 07:01:35 följande:

Och där kom den jäkla mensen.... :(

Nej vad tråkigt :( <3

Hoppas på nästa månad för er, får se hur det blir för mej, min mens visar inga tecken på att vilja komma, (än) ska göra test idag och imorgon bitti (om mensen inte kommit) annars gör vi sällskap i nästa tråd med dom andra som inte fått sitt plus ny i juli.

Men får jag mitt plus så hoppas jag någon här vill starta upp en ny tråd :) <3
  • Mamanda90

Ny här på FL och hoppar in här i tråden.

BIM idag, återstår att se under dagen om jag ska testa eller inte.

• QueenE

Ny här på FL!
    Efter ett MF i April (v 5) är det dags att försöka igen.
    Prickat in ÄL denna månad och har 6-7 dagar kvar till bim. Hoppas på ett plus!
    Men jag saknade mina vanliga efterÄL-symtom denna månad som ömma bröst osv...

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017