• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Annam85

Tog ett digitalt ändå.

Inte gravid.

Så får nog hoppa över till en augustigruop istället.

Detta blir första gången Vi inte lyckats på första försöket. Vi har haft ofantlig tur. 5 ggr på första försöket och har 3 jättefina barn. Men känns ändå som ett misslyckande och mår inte bra idag. Pms?! Oh yes

• längtarefternr2

Behövde inte ens göra ett test, mensen kom som jag hade räknat ut, cykel på 32 dagar :(

Får hoppas på bättre lycka nästa månad.

Så vi som inte plussat, hoppas vi plussar nästa månad :)

• längtarefternr2
    Annam85 skrev 2017-07-12 07:26:08 följande:

Tog ett digitalt ändå.

Inte gravid.

Så får nog hoppa över till en augustigruop istället.

Detta blir första gången Vi inte lyckats på första försöket. Vi har haft ofantlig tur. 5 ggr på första försöket och har 3 jättefina barn. Men känns ändå som ett misslyckande och mår inte bra idag. Pms?! Oh yes

Syns i nästa tråd, min mens kom inatt :(
  • längtarefternr2
    mammatillengrabb skrev 2017-07-11 17:03:37 följande:

Har också testat idag, negativt! Men har sån sjuk molvärk! Måste seriöst va ngt.

Vi syns i nästa tråd igen, cykel på 32 dagar här tydligen, men nästa gång är det våran tur ;)
  • Lillako
    emmah88 skrev 2017-07-11 22:32:22 följande:

Hej. Jag använder mig av Natural Cycles :)  Har endast använt appen i 4 cykler där varje cykel varit mellan 28-32dagar. Är inte heller helt bra på förkortningar eller hur man räknar egentligen. Jag har precis som du förstått det som att BIM=beräknad icke mens. Jag räknar BIM som dagen för beräknad mens. Min BIM blir då på fredag, lika som dig. :)

Men vad spännande med ett sträck! Även om det var svagt, det borde vara positivt? Håller tummarna att sträcket blir mer tydligt imorgon! :D 

Tydligare blev det. Men hade missfall i maj så vill nog inte slappna av och bli överlycklig riktigt än. Hur har det gått för dig?

• längtarefternr2
    Lillako skrev 2017-07-12 08:54:05 följande:

Tydligare blev det. Men hade missfall i maj så vill nog inte slappna av och bli överlycklig riktigt än. Hur har det gått för dig?

Åh vad kul, hoppas att den lilla stannar tiden ut <3 :)
  • Lifl

Tog givetvis ett grav-test till, och negativt. Har som sagt inte BIM förrän på söndag. Men jag ger ändå upp lite nu. Vet i och för sig inte hur kroppen beter sig i och med att jag testade positivt med sonen mer än en vecka efter bim. Då hade jag inte testat något innan så jag vet inte när kroppen egentligen ger utslag.

Känns som om det är dax att ge upp nu.

• Hanna01

Grattis! Hoppas allt går vägen denna gång <3
  • Hanna01
    längtarefternr2 skrev 2017-07-12 08:07:30 följande:

Behövde inte ens göra ett test, mensen kom som jag hade räknat ut, cykel på 32 dagar :(

Får hoppas på bättre lycka nästa månad.

Så vi som inte plussat, hoppas vi plussar nästa månad :)

Nej vad tråkigt! Hoppas det går bättre nästa månad <3
  • emmah88

Men vad roligt! GRATTIS! Den går gången ska det nog gå vägen :)

Min sticka va totalt blank idag :( BIM -2 idag så borde ju ändå annat ett sträck vid den här tiden? Ställer in mig på mens men hoppas givetvis in i det sota.
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017