• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • längtarefternr2
    becca90 skrev 2017-07-10 13:42:04 följande:

Nja egentligen inte.. känner att det drar lite i magen där nere och det har jag inte kännt förut. Testade imorse haha. Testet blev så här..

Ser positivt ut, hoppas på ett starkare sträck om några dagar :D
  • ikram123

Hej på er!

Vi har son på 15 månader, nu försöker vi syskon åt sonen. Jag har bim 14 juli. Tog test imorse.

Är jag verkligen gravid?????

• ikram123

Hej på er!

Vi har son på 15 månader, nu försöker vi syskon åt sonen. Jag har bim 14 juli. Tog test imorse.

• längtarefternr2
    ikram123 skrev 2017-07-10 15:49:16 följande:

Hej på er!

Det ser ut som ett positivt test :D

Grattis, om du är osäker så vänta till efter bim åh ta ett nytt test men jag tycker det ser ut som ett positivt test :D
  • längtarefternr2
    mammatillengrabb skrev 2017-07-10 14:28:00 följande:

Får bara negativa test, blir galen :(

När hade du bim? :)

Hade bim i lördags åh fortfarande ingen mens, och ingen postbil har varit här idag så hoppas att testen kommer imorgon :)
  • Annalinnea84

Hej! Ny här och kan inte sluta hoppas på ett plustecken. Hade BIM 8/7 och inget tecken än på att det är på g. Testade negativt förra veckan men hoppas såklart det var för tidigt för utslag. Inväntar tester på posten men dröjer nog tills imorgon. Får se vad som hinner först????

• missgeting
    Annalinnea84 skrev 2017-07-10 17:12:07 följande:

Hej! Ny här och kan inte sluta hoppas på ett plustecken. Hade BIM 8/7 och inget tecken än på att det är på g. Testade negativt förra veckan men hoppas såklart det var för tidigt för utslag. Inväntar tester på posten men dröjer nog tills imorgon. Får se vad som hinner först????

Hej!

Jag håller tummarna för dig! Jag känner samma sak- får se vad som kommer först. Har bim imorgon och tänkte testa då igen. Fick negativt i lördags morse. Haft bruna flytningar ett par dagar, illamående och stickningar i livmodern i går och idag. Svårtolkat särskilt när man så gärna vill att det ska vara graviditetstecken.
  • Annalinnea84

tack :) just nu analyserar man ju sönder minsta lilla som händer i kroppen så man vet snart varken ut eller in :) hade  MF (v6+0 ) tidigt i juni så jag hoppas så att det tar sig snart igen!

• VeronicaJansson93

Hej alla! Jag hoppar in här, lite sent men ja så blir det ibland Flört
    Jag och min man planerar att plussa men kroppen vill inte riktigt än verkar det som, det tar sig hur som helst inte.. än.. Vi väntar in den 12 Juli då mensen är beräknad. Vi har alltid sagt att "blir det så blir det" och "blir det inte så är det På't igen ba' ". Och den här gången så har jag inte hunnit tänka det klassiska som "tänk om jag är med barn nu" osv, och nu såhär dagarna innan mens så känns min kropp annorlunda. vi bor på tredje våningen och nu blir jag så andfådd efter första trappan men för ca 1 vecka sen vart jag inte ens så andfådd efter 3 trappor och packad som en packåsna. Jag har fått hem tester men inte vågat prova än, jag ska vänta tills mensen är beräknad så att man inte testar i onödan, haha. Hur går det för er?

• missgeting
    Annalinnea84 skrev 2017-07-10 18:56:20 följande:

tack :) just nu analyserar man ju sönder minsta lilla som händer i kroppen så man vet snart varken ut eller in :) hade  MF (v6+0 ) tidigt i juni så jag hoppas så att det tar sig snart igen!

Fick också tidigt missfall i början av juni v 5+0, så hade så gärna velat att det tog sig denna gång. Men nu verkar det tyvärr som min mens är på gång.
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017