• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Lillako
    QueenE skrev 2017-07-11 08:38:58 följande:

Ny här på FL!

Efter ett MF i April (v 5) är det dags att försöka igen.

Prickat in ÄL denna månad och har 6-7 dagar kvar till bim. Hoppas på ett plus!

Men jag saknade mina vanliga efterÄL-symtom denna månad som ömma bröst osv...

Var gravid första gången i våras och fick missfall i maj, i typ vecka 5-6. Mensen var lite seg men hade ägglossning i slutet på juni och mensen är beräknad på fredag. Gjorde ett test imorse och det var allt ett svagt streck. Ska göra imorrn igen. Ville bara säga att jag inte heller hade några av mina vanliga ägglossningssymptom den här första ägglossningen efter missfall.. Kram.
  • Lifl

Själv är jag puckot personifierat eftersom jag tog ett grav-test idag och ett igår och givetvis är testet negativt! Har ju inte beräknad mens förrän på söndag!

Tog testet eftersom det känns som om mensen är påväg. Spänner över urinblåsan typ, ungefär som när man varit extremt kissnödig. Lite molvärk, men jag blev ju grundlurad av kroppen förra månaden...

• Lillako
    Lillako skrev 2017-07-11 15:36:44 följande:

Definitivt ett streck. Grattis ?

Hehe. Menade såklart GRATTIS!
  • Hanna01
    längtarefternr2 skrev 2017-07-11 15:38:54 följande:

Men stort grattis :D

Lillako skrev 2017-07-11 15:45:59 följande:

Hehe. Menade såklart GRATTIS!

TACK :D hade absolut inte räknat med ett plus, mitt på dagen och bim -3. Dessutom var det neg igår. Fick bara ett infall att jag skulle testa. Blev så chockad att jag sprang in till grannen som är sjuksköterska så hon kunde säga att det verkligen var ett streck, haha! Må detta gå vägen nu <3

Och hoppas ni får erat plus SNART!
  • larssonc

Hoppar in här om det är ok :) har Bim på fredag men tog ett test. Jag vet inte men kan det vara ett svagt plus?

• längtarefternr2
    larssonc skrev 2017-07-11 16:07:17 följande:

Hoppar in här om det är ok :) har Bim på fredag men tog ett test. Jag vet inte men kan det vara ett svagt plus?

Jag tycker det ser positivt ut :D

Grattis :)
  • Hanna01
    larssonc skrev 2017-07-11 16:07:17 följande:

GRATTIS, ser absolut ett streck! Var också bim på fredag och testade plus idag :)
  • Cecini87

Självklart blir bilden kass när man lägger in sen här. Men det syns tydligt ett svagt streck här hemma :)

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017