• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • längtarefternr2
    Hanna01 skrev 2017-07-12 09:37:40 följande:

Nej vad tråkigt! Hoppas det går bättre nästa månad <3

Ja jätte tråkigt, går det inte vägen nästan månad så lägger ja detta på hyllan ett tag... :( <3
  • längtarefternr2
    Lifl skrev 2017-07-12 09:35:12 följande:

Tog givetvis ett grav-test till, och negativt. Har som sagt inte BIM förrän på söndag. Men jag ger ändå upp lite nu. Vet i och för sig inte hur kroppen beter sig i och med att jag testade positivt med sonen mer än en vecka efter bim. Då hade jag inte testat något innan så jag vet inte när kroppen egentligen ger utslag.

Känns som om det är dax att ge upp nu.

Kämpa med mej i nästa tråd? Jag känner oxå att jag vill ge upp men jag ger det minst en chans till, ägglossning beräknad den 30 juli, och beräknad bim 13 augusti.

Detta känns helt hopplöst :'( <3
  • Lifl
    längtarefternr2 skrev 2017-07-12 12:41:56 följande:

Kämpa med mej i nästa tråd? Jag känner oxå att jag vill ge upp men jag ger det minst en chans till, ägglossning beräknad den 30 juli, och beräknad bim 13 augusti.

Detta känns helt hopplöst :'( <3

Jag är egentligen lite töntig eftersom detta är andra seriösa försöket. Sen är det ändå några dagar kvar till BIM. Men jag har så många pms-känningar så jag känner mig lite depp.

Jag kommer försöka några månader till, och om det inte är en bebbe i magen nu så ska vi inte använda glidmedel vid nästa "ligg-tid". Det kan tydligen påverka negativt.
  • 2017 bebis

Väntar spännande på ett +!! Sista mens 16/6 hade samlag 25/6och igår väntat min mens!

Idag kom lite bruna flytningar det har jag inte haft innan min mens!! Hoppas på ett plus ! Vi har försökt över ett år!!!

• Lillako
    emmah88 skrev 2017-07-12 10:57:51 följande:

Men vad roligt! GRATTIS! Den går gången ska det nog gå vägen :)

Min sticka va totalt blank idag :( BIM -2 idag så borde ju ändå annat ett sträck vid den här tiden? Ställer in mig på mens men hoppas givetvis in i det sota.

Tack. Vi håller tummarna.

Sist tog jag test BIM +1 (eller 2) och då var det svagt men blev sen starkare (tyvärr blev det ju missfall sen). Det kan ju vara så olika. Hoppas du inte får nån mens.
  • cara84
    2017 bebis skrev 2017-07-12 12:57:26 följande:

Väntar spännande på ett +!! Sista mens 16/6 hade samlag 25/6och igår väntat min mens!

Idag kom lite bruna flytningar det har jag inte haft innan min mens!! Hoppas på ett plus ! Vi har försökt över ett år!!!

Hoppas hoppas att du plussar!

Jag har bim imorgon och i förrgår och igår har jag haft brun/röda flytningar som är spårlöst borta nu men jag har molvärk på höger sida... Hmm och mår illa, trött... Hoppas hoppas!
  • 2017 bebis
    cara84 skrev 2017-07-12 13:19:11 följande:

Hoppas hoppas att du plussar!

Jag har bim imorgon och i förrgår och igår har jag haft brun/röda flytningar som är spårlöst borta nu men jag har molvärk på höger sida... Hmm och mår illa, trött... Hoppas hoppas!

Håller tummarna för oss alla ! Jag har mått illa i en vecka nu känner mig svag och va sugen på morgon citron???? Brukar inte annars!! Sen kl 11 idag har sprungit fyra gånger och kissat !! Hoppas hoppas hade bara på morgon flyttning brun inte alls mycket !! Jag är utomlands kommer inte hem på en månad och halv så jag får gå köpa graviditets test på apotek! ????Skriv snälla hur det går för dig !! Tack
  • Miiikaelaaa

Hej ! Har fått en konstig blödning 5dagar innan mens så köpte ett test idag , någon som ser något på detta test ? Lägger in en bild . :)

• Hha15
    Miiikaelaaa skrev 2017-07-12 14:54:25 följande:

Hej ! Har fått en konstig blödning 5dagar innan mens så köpte ett test idag , någon som ser något på detta test ? Lägger in en bild . :)

Jag ser absolut ett streck här! :D säkert en nidblödning du fick då. Brukar j komma ca en vecka innan bim :D
  • Sere

Hej! Jag har precis haft ägglossning. Hoppas verkligen att det blev nåt denna gång. Vi har haft sex varje dag i 6 dagar och använt ägglossningstest.

Kram

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017