Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
:D
Det är det som är problemet. BIM var 4/9 o hade en liten blödning. Direkt EFTER BIM fick jag molvärk och hårda bröst vilket ökat senaste dagarna.
Hoppet finns eftersom jag vart gravid en gång för länge sen och då konstaterad gyn att jag blivit gravid strax innan mens. (Extra ÄL)
Så kan vara så denna gång med.
Men jag får bara hålla ut nu ett par dagar. :) Hormonerna kan ju vara upp o ner o därför har jag "symtom"
Tack så mycket! :)
Jag var väl egentligen inte helt säker på ÄL. Har haft spiral i många år och inte haft mens men använde mig av en app som beräknade ut ÄL och cykellängd, vi myste på flera dagar innan det för att gardera oss.. två dagar efter appens beräknade ÄL kände jag smärta i ena sidan så tror att den faktiska ÄL var då, vi myste på även då och flera dagar efter också haha.
Ja, jag hade BIM i måndags men iom att jag testade negativt bara två dagar före har jag gått och väntat på den där mensen varje dag. Jag bestämde mig för att om mensen inte kommer så ska jag testa först som igår (lördag) för att inte testa sönder mig. Torsdag och fredag var riktigt jobbiga men jag höll ut! Och igår vaknade jag så tidigt och var så nervös! Vågade inte titta på stickan förrän efter flera minuter! Haha
Så det finns absolut hopp! Försök vänta med att testa några dagar även om det är svårt! Jag håller tummarna!!!
En till med bim i september!
Bim -4 idag och kunde tycka mig se ett svagt streck på Stickan i morse. Men vågar inte hoppas och tro.
Hej.
Jag har BIM den 18e. Är på ÄL+7 idag. Mådde så illa igår kväll men tänkte att det berodde på att jag ätit dåligt. Ätit bättre idag men mår nu igen... någon som känner igen sig??
Jag kommer ha bim i slutet av månaden gissar jag om allt kommit igång som det ska. Första försöket efter p-piller stopp :) Enligt appen är bim 24/9 men inte hundra på hur min cykel är, testat med äl-stickor sedan i onsdags o inte sett något kan ju både vars att jag missat den och att den inte kommit än lite orolig över att det inte fungerar som det ska men för söker hålla modet uppe att det borde göra det. :)
Då håller jag tummarna för att du plussar starkare imorgon! :) skulle bli förvånad om du inte gör det!
Då håller jag tummarna för att du plussar starkare imorgon! :) skulle bli förvånad om du inte gör det!
Okej spännande, vilken dag kände du av ägglossningsvärken?
Jag har haft lite molvärk till och från sedan ägglossningsvärken typ och lite ont i bröstvårtorna men just nu är typ allt som bortblåst. Så jag väntar in mensen till veckan tyvärr. Bara hålla tummarna för att vi får hjälp nu när vi ska påbörja utredning.
Jag kände av ÄL tisdagen den 22a, enligt appen skulle jag ha haft den 20e.
Förra veckan mådde jag mest illa och var otroligt trött, min molvärk kom främst den här veckan varför jag trodde, efter två negativa test, att mensen nu var i görningen..