• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Daria111
    Kerstingbg skrev 2017-09-16 23:18:40 följande:

Hej!

Jag har följt tråden ett tag men inte skrivit något förut. Igår hade jag BIM men förväntade mig mens pga vanliga pms-symptom. Trots det blev jag nyfiken så igår gjorde jag graviditetstest från RFSU och det visade väldigt svagt positivt (knappt synbart). Gjorde två av samma sort i morse och då såg de ut som det jag gjorde igår. Tänkte att det var spökstreck.

Nu ikväll testade jag med clearblue veckoindikator och det som dyker upp är: gravid 2-3. Känns overkligt! Ska testa imorgon också. Trodde inte det skulle visa positivt idag. Har någon varit med om liknande?

Stort grattis !!
  • Daria111
    Daria111 skrev 2017-09-16 23:41:44 följande:

Stort grattis !!

Lucia1987 skrev 2017-09-16 23:37:22 följande:

Haha har gjort tester senaste dagarna. Beställde hem för många och har fortfarande ca 60 st kvar hahaha.

Men nu efter 6 fösöket med 6 st positiva så måste jag berätta tror jag :D

Tycker du ska berätta !! Ta imorgon bitti också bodde visa starkare !! Med tanken på att du har för många tester ???? Jag vill också plusa snart
  • mammamalin
    Lucia1987 skrev 2017-09-16 08:50:30 följande:

Gjorde nytt test idag. Även det visade ett svagt plus på BIM -2. Kan inte riktigt smälta in det ännu.

Om det skulle gå vägen beräknas bebis komma 7 juni. Som brorsan var beräknad :)

Grattis :D

Men blir det inte i maj bebben blir beräknad? Det är väl 9 månader från det att man hade sin första mensdag :D

• Lucia1987
    mammamalin skrev 2017-09-16 23:49:03 följande:

Grattis :D

Men blir det inte i maj bebben blir beräknad? Det är väl 9 månader från det att man hade sin första mensdag :D

Enligt min gavid app preglife som räknar från sists mensen så har jag bf 7 juni :D
  • ourdreamsaboutababy
    Lucia1987 skrev 2017-09-16 23:37:22 följande:

Haha har gjort tester senaste dagarna. Beställde hem för många och har fortfarande ca 60 st kvar hahaha.

Men nu efter 6 fösöket med 6 st positiva så måste jag berätta tror jag :D

Oj ja sannerligen :)

Härligt ? tänkte beställa med om de inte tar sig denna mån:)
  • Queva

Bim -4 och lika minus som innan... :(

Känner mig typ gravid men är nog bara skengravid då.

Lycka till ni andra!

• Bajkal

Inget här. På grav-testet.

Tagit ÄL test i fredags, i går och idag. I går var det starkaste resultatet.

Tempen lägre i morse.

ÄL enl appen skulle vara nu på tisdag.

Molvärk.

Gravid är jag nog inte. Men sjuk på nåt sätt då.

• vickanj82

Tog test imorse. Kanske att jag såg super svagt men antagligen inte. Fick inte med det på bild. BIM på fredag. Någon som haft ömma tuttar efter att ha sovit.? Mina är väldigt känsliga just efter sovande.

• 010101

Hej! Hoppas det är okej att man hakar på här. Grattis till alla plus!!

Jag har följt tråden ett tag, men egentligen hade vi inte tänkt att påbörja syskonförsöken förrän nästa månad. Jag skulle dock behöva rådfråga er.

Har mått illa i drygt en vecka och molvärk i rygg och mage till och från. BIM beräknas vara om 2-3 dagar, men tog ut spiralen för bara 2 månader sen så är inte helt säker. Har sen äl så räknar att jag är på ÄL+10 idag. Enda symptomen som saknas från förra graviditeten är att jag inte har extremt känsliga bröstvårtor.

Tog detta test från clearblue nyss och både jag och sambon ser ett svagt plus, ser ni också, eller är det bara spökstreck? :/

Svar på tråden Vi med BIM September 2017