• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Snelson
    AAMLB skrev 2017-09-19 18:06:52 följande:

Jag antar att jag plussat med 4 test som alla visar svaga positiva , vågar inte riktigt tro på det än dock!

Jag tog första testet för 4 dagar sedan, på ÄL+9 , då var testet blankt med bara ett streck. Testade igen i förrgår på ÄL+11 och då var det också blankt. Igår testade jag svagt positivt med RFSU på två stycken test och idag plussade jag också på två stycken av Apotekets tester.

Har i en vecka ca kännt mig illamående, haft stickningar ibland j livmodern och även "mensvärk" har också fått en sjuk klåda på bröstvårtorna som mest hela tiden är styva.

Så mina symptom började på ÄL+7 ungefär :)

Jag hoppas det är symtom jag känner av nu också då. Trötthet, illamående och öm på brösten. Jag skulle vilja vänta med att testa till BIM men kommer nog inte kunna hålla mig. Har massa tester här hemma som snart blir för gamla så känns onödigt att slänga dem också...
  • Enniie
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-19 18:10:37 följande:

Skriv om till mig. Kommer inte in på din sida

Jag kommer inte in på din heller.
    Enastående, fullkomligt enastående.
  • Perssonlund
    Trolla skrev 2017-09-19 20:06:30 följande:

Men nu försöker ändå fast han säger nej? Frågar för jag är i situationen att jag längtar sjuuuukt mycket men mannen tvärvägrar :(

Nje jag har inte direkt försökt. Han vet ju att jag inte har skydd och jag har varit uppriktig och ärlig med allt. Men han valde ändå att varken avbryta eller skydda sig. Han är väl medveten om att om det tar sig så tänker jag inte göra en abort till. Så jag kan ju tycka att han får skylla sig själv. Jag har gjort två aborter för "hans skull" o det räcker.
  • sussjohansson
    Perssonlund skrev 2017-09-19 22:55:19 följande:
    Nje jag har inte direkt försökt. Han vet ju att jag inte har skydd och jag har varit uppriktig och ärlig med allt. Men han valde ändå att varken avbryta eller skydda sig. Han är väl medveten om att om det tar sig så tänker jag inte göra en abort till. Så jag kan ju tycka att han får skylla sig själv. Jag har gjort två aborter för "hans skull" o det räcker.
    Oj! Hur tror du att han reagerar om du nu skulle bli gravid? Tror du att han accepterar det? :)
  • Perssonlund
    sussjohansson skrev 2017-09-20 09:46:00 följande:

Oj! Hur tror du att han reagerar om du nu skulle bli gravid? Tror du att han accepterar det? :)

Jag har sagt att jag är ganska säker på att det är så. Han blev väl ganska chockad. Jag sa klart och tydligt att jag inte gör en abort om det är så. Jag har två barn sen innan o han också så vi är ju väl medvetna om hur det går till så antingen är han med oss eller så är han inte det, men det kommer ju ändå inte förändra hans situation. När jag har gjort abort innan så har jag fått så dåligt samvete för att han inte velat o att jag inte kunnat tvinga någon till att bli förälder. Nu är det tredje gången och det va inte bara en gång det inte va något skydd utan flera gånger på samma vecka och då tycker iaf jag att han får ta sitt ansvar den här gången.
  • AAMLB

Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.

Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !

??????

• Njcm
    AAMLB skrev 2017-09-20 11:13:47 följande:

Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.

Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !

??????

Åh glad för din skull :D grattis !!!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017