Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jag antar att jag plussat med 4 test som alla visar svaga positiva , vågar inte riktigt tro på det än dock!
Jag tog första testet för 4 dagar sedan, på ÄL+9 , då var testet blankt med bara ett streck. Testade igen i förrgår på ÄL+11 och då var det också blankt. Igår testade jag svagt positivt med RFSU på två stycken test och idag plussade jag också på två stycken av Apotekets tester.
Har i en vecka ca kännt mig illamående, haft stickningar ibland j livmodern och även "mensvärk" har också fått en sjuk klåda på bröstvårtorna som mest hela tiden är styva.
Så mina symptom började på ÄL+7 ungefär :)
Samma test.. spöksträck?
.
.
.
Skriv om till mig. Kommer inte in på din sida
Men nu försöker ändå fast han säger nej? Frågar för jag är i situationen att jag längtar sjuuuukt mycket men mannen tvärvägrar :(
Jag vill oxå vara med i fb gruppen. :)
Oj! Hur tror du att han reagerar om du nu skulle bli gravid? Tror du att han accepterar det? :)
Vad är det för fb grupp? Vill gärna vara rätt anonym..
Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.
Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !
??????
Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.
Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !
??????