• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • ourdreamsaboutababy
    Queva skrev 2017-09-20 10:36:51 följande:

Vad är det för fb grupp? Vill gärna vara rätt anonym..

En grupp med 20 talet medlemmar där vi skriver i en hemlig privat grupp om bebisverkstaden :)
  • Queva
    AAMLB skrev 2017-09-20 11:13:47 följande:

Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.

Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !

??????

Grattis igen!!
  • Queva
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-20 11:36:08 följande:

En grupp med 20 talet medlemmar där vi skriver i en hemlig privat grupp om bebisverkstaden :)

Jag är gärna med!
  • AAMLB
    Njcm skrev 2017-09-20 11:28:40 följande:

Åh glad för din skull :D grattis !!!

Tack snälla! Helt chockad att det tog sig på ägglossning nummer 1 efter jag tog ut kopparspiralen! Trodde det skulle ta längre tid ! Måste dessutom

Ha haft ägglossning tidigare än jag trodde eftersom vi hade sex 6 dagar före kalendern sa att jag hade ägglossning ! Kan inte förstå det ens ! ????
  • Daria111
    AAMLB skrev 2017-09-20 11:13:47 följande:

Nu har jag testat färdigt! Nu litar jag på testet xD tog 4 st test från i föregår till igår med RFSU och Apotekets. Alla visade väldigt svaga plus som kom efter ca 3-5 min.

Tog idag ett CB och samma sekund som Stickan började fyllas med urin så kom ett plus fram! Varje sekund som gick blev det dessutom starkare och starkare !

??????

Jätte stort grattis
  • AAMLB
    Snelson skrev 2017-09-19 21:16:06 följande:

Jag hoppas det är symtom jag känner av nu också då. Trötthet, illamående och öm på brösten. Jag skulle vilja vänta med att testa till BIM men kommer nog inte kunna hålla mig. Har massa tester här hemma som snart blir för gamla så känns onödigt att slänga dem också...

Jag har varit hemskt trött och illamående sen kort efter ÄL! Så testa och se ! :) jag håller tummarna för att du får ett plus ! Vilken dag är du på ?
  • AAMLB
    Queva skrev 2017-09-20 11:51:23 följande:

Grattis igen!!

Tack så otroligt mycket !! <3
  • AAMLB
    Daria111 skrev 2017-09-20 12:07:46 följande:

Jätte stort grattis

Tack snälla du ??????
Svar på tråden Vi med BIM September 2017